Huonot 4G-nopeudet Äänekoskella

  • 17 October 2017
  • 2 kommenttia
  • 9 katselukertaa

 


Tervehdys Äänekoskelta, yllä oleva kuva kertoo huikean nopeuden, jota Telian 4G-liittymä tarjoilee. Meillä on siis liittymä 100 Mt maksiminopeudella. Aina ei ole ollut näin huono, aiemmin toimi oikein hyvin.  Juu, en odotakaan, että tuota sataa olisi, mutta ehkä kuitenkin vähän enemmän pitäisi nopeutta olla kuin kuva kertoo?!


 


Aspasta myönnettiin, että tukiasema on ruuhkainen. Mitään ei kuitenkaan haluta tehdä, pikemminkin halutaan asiakkaista eroon - minua kehotettiin vaihtamaan palveluntarjoajaa.


 


Että tätäkö se Telian asiakkaista huolehtiminen tarkoittaa - menkää muualle. Jostain luin, että 5G on kehitteillä - voisiko ensin laittaa nämä "huonommatkin" liittymät edes jotenkin toimiviksi???


 


Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa


2 kommenttia

@summertime1, tosi huono tilanne kyllä, että nopeus ei tuon parempi ole. Jos tukiasemassa havaitaan ruuhkaisuutta, siitä laitetaan kyllä tieto eteenpäin verkonsuunnitteluun, ja tämä otetaan huomioon kun parannuksia tehdään tulevaisuudessa. Harmillisesti nämä parannukset eivät tapahdu silmänräpäyksessä, vaan niissä voi mennä pidemmänkin aikaa riippuen siitä, mitä toimenpiteitä tarvitsee tehdä.

 

5G:n tulo ei ole onneksi pois 4G:ltä, vaan samalla saadaan myös 4G:n toimintaa jatkojalostettua.

Jaa että jatkojalostettua. Kunhan saisitte nyt edes peruspalikat kohdilleen.

 

Totta on myös, että toimintanne ripeys ja tukiasemien parantaminen riippuu henkilöstä, joka palautetta antaa. Tavallinen kengänkuluttaja ei sellainen ole, mutta tiedän, että tietyissä tapauksissa on kuuluvuus parantunut lähes siinä kertomassasi silmänräpäyksessä.

 

Minulle soitettiin teiltä tänään ja kerrottiin, että olen teille tärkeä. Kiinnostaisi kyllä tietää, miten se näkyy. Laskun kyllä osaatte lähettää, sekö sitä tärkeyttä on...

Vastaa