Moikka @Arv1fin ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Tekniset häiriöt palveluiden ja liittymien toiminnassa on aina tympeitä, niin käyttäjän kuin meidänkin mielestä. Tässä taitaa vielä harmillisesti olla niin, ettei muita tukiasemia ole tarpeeksi lähellä, jotta ne voisi tarjota 4G yhteyttä.
Nyt tarkemmin tietämättä sijaintiasi ja tukiasemaa, en osaa sanoa varmaksi miten häiriö vaikuttaa 3G ja/tai 4G verkossa. Kertoistitko tarkastusta varten esim. postinumerosi, niin katson tilannetta tarkemmin.
Hyvitykset katsomme aina tapauskohtaisesti ja hyvityksen suuruus sovitaan myös tapauskohtaisesti. Hyvitystä tulee hakea meidän asiakaspalvelumme kautta. Kerro kokemasi tilanne, kuinka kauan se on kestänyt ja pyydä tapahtuneesta hyvitystä. Tämän jälkeen käymme yhdessä kanssasi hyvityksen perusteet ja sen suuruuden. Toivottavasti häiriö on pian ohi, saamme molempia tyydyttävän ratkaisun ja haluat jatkaa meillä edelleen asiakkaana.
Olethan jo kokeillut palauttaa laitteesi verkkoasetukset / 4G -modeemin tehdasasetukset? Joskus verkon häiriön jälkeen omat laitteet ei yhdistä automaattisesti takaisin verkkoon ilman näitä toimenpiteitä.