Minulla uusi S61 ja nettiongelmaa.
Posti toi puhelimen kotiin ja asentelin kortit ja tarvittavat ohjelmat jne ja kaikki tuntui hyvältä.
Sitten kun olin päässyt autolla työmaalle, havaitsin ettei mikään sovellus toimi eikä netti. Mobiilidata oli päällä muttei wifiä alueella. kaikki mahdolliset konstit kokeiltu ja ei tule mitään. Palautin laitteen Verkkokauppaan jossa huollon tiskillä olivat sitä mieltä etten osaa käyttää ja yrittivät saada toimimaan, eivät onnistuneet sitten niin millään. Laite vaihdettiin uuteen ja myös sim-kortti josko siinä olisi vika.
Kas kummaa, mobiilidata alkoi toimimaan heti ja toimikin juhannuksen yli, nyt töissä havaitsin ettei taaskaan toimi mobiilidata. Samalla muistin että illalla ei tullut mms-viestit perille vaan tuli txtari-ilmoitus että voi käydä jossain portaalissa katsomassa. Kaikki tuntuis olevan kunnossa, vaan ei toimi.
Nyt sitten oikeasti hyvät ohjeet kehiin mitä pitäisi tehdä
Voin toki palauttaa tämän toisenkin laitteen Verkkokauppaan ja tilata Telian kaupasta saman puhelimen mutta lieneekö tuostakaan apua? Parilla kaverilla on samanlainen ja ei heillä ole ollut mitään pulmaa, kummassakin DNA kortit. Mulla on toisena Elisan kortti ja siihen tippuu asetukset samantien, ongelma tuntuu nyt olevan jossain Telian puolella?
Edit HannaSu: siirretty viesti tähän ketjuun