Iso ihmetys hintaedun kestosta

  • 16 September 2018
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mun on pakko kysyä koska mulle luvattiin hinnaksi 19,90/kk ja se luvattiin pidemmäksi aikaan kuin vuosi..!! Ja sitten mulle tulee s-postia et hinta nousee vuoden päästä..!!???! Et mitä jos saan sanoa *******ua tää tarkkoittaa..?? Mun mielestä kun sovitaan niin se pitää... En tietenkään halua *******aa joka mulle tän sopimuksen lupasi... Mut joku raja..! On mulla tyypin nimi et menenkö kovistelemaan sitä..? Vai olisitteko te työnantajina fiksuja ja hoitaisitte asian asiallisesti..??!!?


 


Kiitos xxx xxx


 


Ps. Jos on kysyttävää mulle saa soittaa...! 


 


040 xxx xxxx


 


Edit Tero: poistin viestistä henkilötiedot


Edit SannaMKoo: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Hei @mackis ja tervetuloa Yhteisöön! :)


 


Mikäli matkapuhelinliittymässä on jokin toinen hinta kuin liittymän hinnastohinta, se on aina tietyn aikaa voimassa jonka jälkeen hinta muuttuu hinnastohinnaksi tai toiseen hintaetuun. Toistaiseksi voimassaolevaksi ei pystytä siis tarjoushintoja tai muita kampanjahintoja lupaamaan. 


 


Ilman muuta katsotaan kanssasi mikä liittymä sinulle oli luvattu ja kuinka pitkäksi aikaa. Emme täällä Yhteisössä käsittele asiakastietoja lainkaan, mutta kirjaudu täältä asiakassivuillesi, niin pääsemme tätä tarkastelemaan chatin kautta 🙂 Chatissa olemme paikalla vuorokauden ympäri, eli ota yhteyttä silloin kun sinulle parhaiten sopii.


 


Mikäli chat ei ollut vielä asiointikanavana tuttu, olemme tänne tehneet selkeän ohjeen chattiin pääsyyn!

ei käsitä ylimääräisiä maksuja...!!??

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Pääsetkö @mackis tuonne chatin puolelle keskustelemaan, mistä @SannaMKoo tuossa vinkkasikin? Täällä Yhteisön puolella ei valitettavasti päästä asiakastietoja tutkimaan, joten on mahdotonta ottaa kantaa tarjouken kestoon tai laskuihin. Chatissa saadaan kyllä katsottua kuntoon ihan varmasti.

Vastaa