K-ryhmän 30 € lahjakorttia ei ole vielä toimitettu


Liittymän tilauksen yhteydessä luvattiin k-ryhmän 30e lahjakortti jonka piti tilausvahvistuksen mukaan saapua 30.11.20 mennessä,  vaan eipä ole vieläkään näkynyt, missä tämä viipyy?


 


Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.


20 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Mso91@  kirjoitti:

Liittymän tilauksen yhteydessä luvattiin k-ryhmän 30e lahjakortti jonka piti tilausvahvistuksen mukaan saapua 30.11.20 mennessä,  vaan eipä ole vieläkään näkynyt, missä tämä viipyy?




Heippa @Mso91 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön, kiva että löysit paikalle 😁>


 


Tavallisesti näissä lahjakorttikampanjoissa lahjakortti lähtee postiin siinä kohtaa kun ensimmäinen lasku on maksettu, ja jos liittymä on yhä tällöin voimassa. Mutta uskoisin että nämä kummatkin kohdallasi pätevät, sillä tuo 30.11. päiväys viittaisi siihen että olet liittymän availlut jo jossain kohtaa syksyä. 


Emme täällä Yhteisössä pääse asiakastietoihin käsiksi, kaikki keskustelu täällä käydään näin julkisesti. Suosittelen laittamaan vielä esimerkiksi chatissa meille viestiä asiakassivuille kirjautumisen jälkeen. Voisimme sieltä tarkistaa mitä tuolle luvatulle lahjakortille on tapahtunut 😁>


 


 


 


@SannaMKoo@  kirjoitti:




Heippa @Mso91 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön, kiva että löysit paikalle 😁>


 


Tavallisesti näissä lahjakorttikampanjoissa lahjakortti lähtee postiin siinä kohtaa kun ensimmäinen lasku on maksettu, ja jos liittymä on yhä tällöin voimassa. Mutta uskoisin että nämä kummatkin kohdallasi pätevät, sillä tuo 30.11. päiväys viittaisi siihen että olet liittymän availlut jo jossain kohtaa syksyä. 


Emme täällä Yhteisössä pääse asiakastietoihin käsiksi, kaikki keskustelu täällä käydään näin julkisesti. Suosittelen laittamaan vielä esimerkiksi chatissa meille viestiä asiakassivuille kirjautumisen jälkeen. Voisimme sieltä tarkistaa mitä tuolle luvatulle lahjakortille on tapahtunut 😁>




otinkin chatin kautta ekana yhteyttä 8.1.21(eli 10vrk sitten) ja sieltä luvattiin selvittää asiaa ja laittaa sähköpostia, mutta  mitään ei ole kuulunut.


 


edit Merja_J: lainauksia editoitu

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Mso91@  kirjoitti:

otinkin chatin kautta ekana yhteyttä 8.1.21(eli 10vrk sitten) ja sieltä luvattiin selvittää asiaa ja laittaa sähköpostia, mutta  mitään ei ole kuulunut.

 


edit Merja_J: lainauksia editoitu




Jahas, no siitä onkin sitten hetki jo vierähtänyt. Sen tiedän että tuolla "selvittelypisteellä" jos näin voi sanoa niin on pientä viivettä ja tällä hetkellä vanhimmat selvittämättömät ovat juuri tuolta kahdeksannelta päivältä. Jos tällä viikolla ei kuulu vastausta niin tule sitten juttelemaan kanssamme chattiin telia.fi sivujen kautta tai facebookin yksityisviestillä tai soittelet niin tunnistetaan sinut ja katsotaan mikä on homman nimi. 

näyttää olevan sama vika kuin  omaisellani. Ei ole näkynyt eikä kuulunut lahjakorttia.

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Utellu2021@  kirjoitti:

näyttää olevan sama vika kuin  omaisellani. Ei ole näkynyt eikä kuulunut lahjakorttia.




Vastasin sinulle toiseen ketjuun 🙂>

Taitaa olla selvityspisteellä Haluttomuus antaa luvattua lahjakorttia.

Laskut tulee ajallaan, laskut maksetaan ajallaan mutta luvattuja etuja ei toimiteta.

Niin surkeasti alkoi tämäkin tuttavuus Teliaan. Pitkitetään ja piiiitkitetään.

Kuinkahan pitkään asiakassuhde jatkuu.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Jormanpoika@  kirjoitti:

Taitaa olla selvityspisteellä Haluttomuus antaa luvattua lahjakorttia.


Laskut tulee ajallaan, laskut maksetaan ajallaan mutta luvattuja etuja ei toimiteta.


Niin surkeasti alkoi tämäkin tuttavuus Teliaan. Pitkitetään ja piiiitkitetään.


Kuinkahan pitkään asiakassuhde jatkuu.




Kyllä lahjakortti toimitetaan, jos sellainen on luvattu. Liittymän tulee kuitenkin olla voimassa ja ensimmäisen laskun maksettuna. Karkeasti niin, että jos nyt esimerkiksi helmikuussa on luvattu laittaa lahjakortti, toimitetaan se maaliskuun loppuun mennessä. Jos et ole lahjakorttia saanut ja se on luvattu, niin ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin päästään sitä kautta katsomaan asiaa tarkemmin. 🙂>

Otin uuden liittymän 24.11.20, jolloin minulle luvattiin k-kaupan 30 euron lahjakortti. Lahjakorttia ei näkynyt eikä kuulunut kun sitä aiemmin kyselin. Ja nyt kun otin yhteyttä chattiin niin minulle todettiin, että minulle lahjakortin puhelimessa luvannut työntekijä ei ollut kirjannut lupausta mihinkään tietoihini, ja näin ollen en voi saada lahjakorttia. Minulla ei ole asiasta mitään sähköpostia, joten en pysty todistamaan, että minulle on tuollainen lahjakortti myônnetty. Ainoa mitä voin tehdä on varoitella muita huijauksesta keskustelupalstoilla. Tulipa huijattu olo! 


@Kemchi@  kirjoitti:

Otin uuden liittymän 24.11.20, jolloin minulle luvattiin k-kaupan 30 euron lahjakortti. Lahjakorttia ei näkynyt eikä kuulunut kun sitä aiemmin kyselin. Ja nyt kun otin yhteyttä chattiin niin minulle todettiin, että minulle lahjakortin puhelimessa luvannut työntekijä ei ollut kirjannut lupausta mihinkään tietoihini, ja näin ollen en voi saada lahjakorttia. Minulla ei ole asiasta mitään sähköpostia, joten en pysty todistamaan, että minulle on tuollainen lahjakortti myônnetty. Ainoa mitä voin tehdä on varoitella muita huijauksesta keskustelupalstoilla. Tulipa huijattu olo! 




Onpa kyllä todella ikävän kuuloinen tapaus. Mikäli lahjakortti on sinulle luvattu, se sinun kyllä kuuluu myös saada. Neuvoisin nyt olemaan uudestaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja kertomaan, että sinulle luvattiin myyntitilanteessa lahjakortti. Sieltä pystytään lähteä sitten selvittämään tuota tarkemmin, että asia saadaan hoidettua!

Kiitos tuesta 🙂> Asiakaspalvelusta luvattiin selvitellä asiaa ja vastata parin viikon sisällä.

 

Onkohan Telialla kuinka yleistä että lahjakortti on myönnetty puhelun aikana, mutta sitten asiasta ei löydy mitään dokumenttia ja sitten lahjakorttia ei näy eikä kuulu? 


@Kemchi@  kirjoitti:

Kiitos tuesta 🙂> Asiakaspalvelusta luvattiin selvitellä asiaa ja vastata parin viikon sisällä.


 


Onkohan Telialla kuinka yleistä että lahjakortti on myönnetty puhelun aikana, mutta sitten asiasta ei löydy mitään dokumenttia ja sitten lahjakorttia ei näy eikä kuulu? 




Kyvä kuulla, että asia on nyt hoidossa 🙂>


 


Tuo ei tietenkään ole toimintatapojemme mukaista, mutta joskus toki virheitä sattuu, ihmisiähän täällä ollaan. Mikäli dokumentointia ei löydy, on asiakaspalvelijan mahdollista tarkistaa muuta kautta, kuuluuko lahjakorttietu asiakkaalle. Lahjakortit löytävät yleensä onneksi perille, ja jos jokin moka sitten sattuu, niin nuo saadaan onneksi jälkikäteen korjattua. 🙂>

Tilasin uuden liittymän Telialta netissä kampanja-aikana,, jolloin yhtenä etuna oli 30 euron lahjakortti K-ryhmään. Lahjakorttia ei ole näkynyt, joten tiedustelin asiaa. Telian asiakaspalvelu kiistää, että liittymäni olisi oikeutettu lahjakorttiin. Minulla on tilausvahvistus, jossa selvästi kerrotaan eduista, mm. lahjakortista. Taitaa asiakkuus Telialla jäädä lyhyeksi, kun asiakas joutuu taistelemaan luvatuista eduista. En suosittele Teliaa kenellekään, mikäli asiakaspalvelu on tätä luokkaa. Huijausta kaikki kampanjat. Älkää ihmiset luottako tähän firmaan.


 


Edit HannaSu: Yhdistetty alkuperäinen viesti vastauksineen tähän ketjuun.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Moi @Kennymc1976 ja tervetuloa tänne Yhteisöön!


 


Ihan ensimmäisenä tulee mieleen, että onhan ensimmäinen lasku jo toimitettu meiltä ja olet myös maksanut sen? Lahjakortin lunastaminen vaatii sen muutaman muun sopimusehdon lisäksi.


 


Kerrottiinko sinulle asiakaspalvelussa mikset ole oikeutettu lahjakorttiin? Entä mikä liittymäpaketti oli kyseessä, ja milloin teit tilauksen?


 


Jos tilausvahvistuksella on selkeästi maininta siitä, että olet tilauksellasi ollut oikeutettu K-ryhmän lahjakorttiin, niin suosittelen lähettämään vahvistuksesta meille yhteydenottolomakkeella kuvan. Pääset tekemään sen täältä.

Liittymä on tilattu 13.6.2021. Kampanja-aika oli 11.6 - 14.6.2021. Liittymästä on toimitettu jo 2 laskua ja ne on maksettu. Olen lähettänyt liitetiedostona kuvakaappaukset. Asiakaspalvelukaan ei ymmärtänyt hylkäyksen syytä, koska se oli vain ilmoitettu numerosarjana. Liittymä oli 5G 450M, joka kuului kampanjan piiriin. Ja minulla ei ole ollut Telia liittymää vuosikausiin..eikä varmaan tämän jälkeen tule olemaankaan..😂> Eli kaikki kampanjan ehdot täyttyivät, lahjakortti vaan puuttuu.


 



 


 


Edit AaTanja: upotettu kuva kommenttiin.

Ja kyseessä oli numeronsiirto kilpailijalta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16






@Kennymc1976  kirjoitti:

Asiakaspalvelukaan ei ymmärtänyt hylkäyksen syytä, koska se oli vain ilmoitettu numerosarjana.


 




Kyllä tuo olisi hyvä selvittää perin juurin, ja uskon tähän löytyvän ihan järkisyyn taustalta. Täällä Yhteisössä en kuitenkaan voi tämän enempää kaivella asiaa, kun ei ole pääsyä sinun asiakastietoihisi ja tuolle tilauksellesi. Siksi kannustankin sinua vielä kääntymään meidän asiakaspalvelun puoleen, esim. chat palvelee Minun Teliassa sovelluksen sekä selaimen kautta kellon ympäri, ja sinne sinun on helppo kopioida tämän viestin linkki taustatiedoksi. Siten ei tarvitse aloittaa taas ihan alusta asti. 


 


Ikävää ettei tuota heti selvitetty, mutta tokihan syy täytyy olla antaa miksei lahjakortti ole lähtenyt, ja jos siihen on oikeus olemassa, niin laittaa se sinulle matkaan. 
 

Olin yhteydessä asiakaspalveluun. Sain vain tiedoksi, että tilaukseni ei kuulunut kampanjan piiriin. En kuullut sen enempää perusteluja, vaikka minulla on tilausvahvistuksessa lahjakortin tiedot. Perin outoa.. Mutta perheemme teki oman ratkaisun. Vaihdoimme liittymät kilpailijalle. Telian ovi ei tule enää koskaan aukeamaan meidän toimesta. Kiitos sinulle!

Asia saatiin tarkistettua, vaikka lahjakortin myöntämistä ei oltukaan kirjattu mihinkään, ja lahjakortti tuli lopulta postiluukusta 👍>


@Kemchi  kirjoitti:

Asia saatiin tarkistettua, vaikka lahjakortin myöntämistä ei oltukaan kirjattu mihinkään, ja lahjakortti tuli lopulta postiluukusta 👍>




Hienoa, että lahjakortti löysi vihdoin perille. 🙂> Kiitos kärsivällisyydestäsi asian hoidon suhteen!


@Kennymc1976  kirjoitti:

Olin yhteydessä asiakaspalveluun. Sain vain tiedoksi, että tilaukseni ei kuulunut kampanjan piiriin. En kuullut sen enempää perusteluja, vaikka minulla on tilausvahvistuksessa lahjakortin tiedot. Perin outoa.. Mutta perheemme teki oman ratkaisun. Vaihdoimme liittymät kilpailijalle. Telian ovi ei tule enää koskaan aukeamaan meidän toimesta. Kiitos sinulle!




Harmillista kuulla, että asiassa oli epäselvyyksiä. On kyllä hieman outoa, kerran jos tilausvahvistuksessakin on mainittu, että liittymätilaukseen kuuluu etuna tuo lahjakortti, niin mikä on ollut syynä ettei sitä toimiteta? Todella ikävä kuulla, että tämän vuoksi päädyitte operaattorin vaihtoon. Joskus näissä kampanjoissa on ehtoja, että ne koskevat esimerkiksi pelkästään verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia, jolloin etua ei saa esimerkiksi asiakaspalvelun kautta tilatuista liittymistä. Myöskin lahjakortin saamiseksi liittymälle ei ole saanut käynnistää numeronsiirtoa toiselle operaattorille tilauksen teon jälkeen. Mainitsit tuossa ensimmäisessä viestissäsi, että olit ollut tästä meidän asiakaspalveluun aikaisemmin yhteydessä. Mainittiinko tällöin mitään siitä, miksi tuo liittymä ei kuulunut tähän lahjakorttiedun piiriin?

Vastaa