Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mso91
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

K-ryhmän 30 € lahjakorttia ei ole vielä toimitettu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Liittymän tilauksen yhteydessä luvattiin k-ryhmän 30e lahjakortti jonka piti tilausvahvistuksen mukaan saapua 30.11.20 mennessä,  vaan eipä ole vieläkään näkynyt, missä tämä viipyy?

 

Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.

20 vastausta
Kemchi
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos tuesta 🙂 Asiakaspalvelusta luvattiin selvitellä asiaa ja vastata parin viikon sisällä.

 

Onkohan Telialla kuinka yleistä että lahjakortti on myönnetty puhelun aikana, mutta sitten asiasta ei löydy mitään dokumenttia ja sitten lahjakorttia ei näy eikä kuulu? 

ElinaSo
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 11 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kemchi@  kirjoitti:

Kiitos tuesta 🙂 Asiakaspalvelusta luvattiin selvitellä asiaa ja vastata parin viikon sisällä.

 

Onkohan Telialla kuinka yleistä että lahjakortti on myönnetty puhelun aikana, mutta sitten asiasta ei löydy mitään dokumenttia ja sitten lahjakorttia ei näy eikä kuulu? 


Kyvä kuulla, että asia on nyt hoidossa 🙂

 

Tuo ei tietenkään ole toimintatapojemme mukaista, mutta joskus toki virheitä sattuu, ihmisiähän täällä ollaan. Mikäli dokumentointia ei löydy, on asiakaspalvelijan mahdollista tarkistaa muuta kautta, kuuluuko lahjakorttietu asiakkaalle. Lahjakortit löytävät yleensä onneksi perille, ja jos jokin moka sitten sattuu, niin nuo saadaan onneksi jälkikäteen korjattua. 🙂

Kennymc1976
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tilasin uuden liittymän Telialta netissä kampanja-aikana,, jolloin yhtenä etuna oli 30 euron lahjakortti K-ryhmään. Lahjakorttia ei ole näkynyt, joten tiedustelin asiaa. Telian asiakaspalvelu kiistää, että liittymäni olisi oikeutettu lahjakorttiin. Minulla on tilausvahvistus, jossa selvästi kerrotaan eduista, mm. lahjakortista. Taitaa asiakkuus Telialla jäädä lyhyeksi, kun asiakas joutuu taistelemaan luvatuista eduista. En suosittele Teliaa kenellekään, mikäli asiakaspalvelu on tätä luokkaa. Huijausta kaikki kampanjat. Älkää ihmiset luottako tähän firmaan.

 

Edit HannaSu: Yhdistetty alkuperäinen viesti vastauksineen tähän ketjuun.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 175 custom-general.kudos
  • 413 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @Kennymc1976 ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Ihan ensimmäisenä tulee mieleen, että onhan ensimmäinen lasku jo toimitettu meiltä ja olet myös maksanut sen? Lahjakortin lunastaminen vaatii sen muutaman muun sopimusehdon lisäksi.

 

Kerrottiinko sinulle asiakaspalvelussa mikset ole oikeutettu lahjakorttiin? Entä mikä liittymäpaketti oli kyseessä, ja milloin teit tilauksen?

 

Jos tilausvahvistuksella on selkeästi maininta siitä, että olet tilauksellasi ollut oikeutettu K-ryhmän lahjakorttiin, niin suosittelen lähettämään vahvistuksesta meille yhteydenottolomakkeella kuvan. Pääset tekemään sen täältä.

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
Kennymc1976
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Liittymä on tilattu 13.6.2021. Kampanja-aika oli 11.6 - 14.6.2021. Liittymästä on toimitettu jo 2 laskua ja ne on maksettu. Olen lähettänyt liitetiedostona kuvakaappaukset. Asiakaspalvelukaan ei ymmärtänyt hylkäyksen syytä, koska se oli vain ilmoitettu numerosarjana. Liittymä oli 5G 450M, joka kuului kampanjan piiriin. Ja minulla ei ole ollut Telia liittymää vuosikausiin..eikä varmaan tämän jälkeen tule olemaankaan..😂 Eli kaikki kampanjan ehdot täyttyivät, lahjakortti vaan puuttuu.

 

Screenshot_20210823-112428__01.jpg

 

 

Edit AaTanja: upotettu kuva kommenttiin.

Kennymc1976
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja kyseessä oli numeronsiirto kilpailijalta.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 175 custom-general.kudos
  • 413 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa



@Kennymc1976  kirjoitti:

Asiakaspalvelukaan ei ymmärtänyt hylkäyksen syytä, koska se oli vain ilmoitettu numerosarjana.

 


Kyllä tuo olisi hyvä selvittää perin juurin, ja uskon tähän löytyvän ihan järkisyyn taustalta. Täällä Yhteisössä en kuitenkaan voi tämän enempää kaivella asiaa, kun ei ole pääsyä sinun asiakastietoihisi ja tuolle tilauksellesi. Siksi kannustankin sinua vielä kääntymään meidän asiakaspalvelun puoleen, esim. chat palvelee Minun Teliassa sovelluksen sekä selaimen kautta kellon ympäri, ja sinne sinun on helppo kopioida tämän viestin linkki taustatiedoksi. Siten ei tarvitse aloittaa taas ihan alusta asti. 

 

Ikävää ettei tuota heti selvitetty, mutta tokihan syy täytyy olla antaa miksei lahjakortti ole lähtenyt, ja jos siihen on oikeus olemassa, niin laittaa se sinulle matkaan. 
 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
Kennymc1976
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olin yhteydessä asiakaspalveluun. Sain vain tiedoksi, että tilaukseni ei kuulunut kampanjan piiriin. En kuullut sen enempää perusteluja, vaikka minulla on tilausvahvistuksessa lahjakortin tiedot. Perin outoa.. Mutta perheemme teki oman ratkaisun. Vaihdoimme liittymät kilpailijalle. Telian ovi ei tule enää koskaan aukeamaan meidän toimesta. Kiitos sinulle!

Kemchi
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Asia saatiin tarkistettua, vaikka lahjakortin myöntämistä ei oltukaan kirjattu mihinkään, ja lahjakortti tuli lopulta postiluukusta 👍

HannaSu
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kemchi  kirjoitti:

Asia saatiin tarkistettua, vaikka lahjakortin myöntämistä ei oltukaan kirjattu mihinkään, ja lahjakortti tuli lopulta postiluukusta 👍


Hienoa, että lahjakortti löysi vihdoin perille. 🙂 Kiitos kärsivällisyydestäsi asian hoidon suhteen!

| Telia Yhteisön moderaattori |