Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Seikkux
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Kadonnut kuvaviesti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain (älli?)puhelimeeni 235kt kokoisen kuvaviestin, jonka kuva ei suostu latautumaan puhelimelleni. "Lataus epäonnistui".  Mitä voin tehdä?  Viesti vanhenee  huomenna, eli 15.11.2021 klo 20

6 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3939 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Seikkux ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Kokeile laittaa mobiilidata päälle ja yritä ladata se kuvaviesti uudelleen.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Seikkux
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Se on ollut koko ajan päällä.  Kokeilin nyt laittaa sen pois päältä ja uudelleen päälle ja ladata.  Ei onnistunut.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 115 custom-general.kudos
  • 659 custom-general.replies
  • 55 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Seikkux  kirjoitti:

Sain (älli?)puhelimeeni 235kt kokoisen kuvaviestin, jonka kuva ei suostu latautumaan puhelimelleni. "Lataus epäonnistui".  Mitä voin tehdä?  Viesti vanhenee  huomenna, eli 15.11.2021 klo 20


Hei, tarkistathan vielä laitteesi MMS-asetukset. Tarvittaessa pyydä lähettäjää toimittamaan viesti uudelleen.

irritus
Konkari ☆
  • 612 custom-general.kudos
  • 1128 custom-general.replies
  • 91 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikäli kyse on Yhteys- tai Prepaid-liittymästä, voit käydä lukemassa viestin Omilta sivuita. Kirjaudu sisään liittymän puhelinnumerolla. Kirjaintunnuksilla ei pääse käsiksi multimediaviestiehin eikä vastaajan asetuksiin. Huomaa, että numeerisella käyttäjätunnuksella on oma salasanansa, eikä se ole sama kuin kirjaintunnuksellasi Omille sivuille.

 

Multimediaviestit löytyvät Omilta sivuilta Minun TeliaLiittymäni ja palveluni → liittymän puhelinnumero → välilehti LiittymäsiSaapuneet MMS viestit.

 

Mikäli sinulla ei ole numeerista käyttäjätunnusta Omille sivuille, lähetä siitä liittymistä, mille tarvitset tunnuksen tekstiviesti SALASANA numeroon 15400. Saat vastauksena salasanan, jolla pääset kirjautumaan Omille sivuille.

irritus
Konkari ☆
  • 612 custom-general.kudos
  • 1128 custom-general.replies
  • 91 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KaPetri  kirjoitti:

Tarvittaessa pyydä lähettäjää toimittamaan viesti uudelleen.


Tämä lause taisi katketa kesken? Jos viesti on tarve lähettää uudelleen, niin se kannattaa tehdä toisella medialla, kuten esimerkiksi sähköpostilla. Tai mikäli vastaanottajalla on käytössään Duo, Signal, Skype, Telegram tai Whatsapp, niin niillä.

Seikkux
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pyysin viestin lähettäjää lähettämään viestin uudelleen ihan samalla medialla ja nyt tuli perille kuvan kera.  Lienee ollut lähetyksessä jotain...

Tässä välissä olin tosin käynyt paikallisessa TELIA-pisteessä, jossa puhelinta päivitettiin, mutta sielläkään ei keksitty syytä siihen, miksi viestin kuva jäi matkalle.

Olisi kai onnistunut, jos olin vaikka heti (eilen) pyytänyt uutta lähetystä... 🙂