Kännykkä hävisi, pitääkö liittymä sulkea?

  • 14 November 2017
  • 2 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Kännykkäni hävisi joten pitäisikö se numero katkaista?


 


 


edit Merja_J: otsikkoa muokattu


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @POKARI1!


Se vähän riippuu, miten luulet käyttäisikö joku puhelintasi asiattomasti? Jos sinulla on puhelimen paikannus ollut käytössä, voisit yrittää paikantaa sen esim. Android puhelimilla ja ios puhelimilla on sellainen käytössä.


Jos haluat sulkea liittymäsi tilapäisesti, niin se onnistuu omilta sivuilta kyseisen liittymän kohdasta ja on myös edullisempi kuin sulkeminen asiakaspalvelun kautta. https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puhelin-sim-kortti-kadonnut-varastettu

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei @POKARI1!


Se vähän riippuu, miten luulet käyttäisikö joku puhelintasi asiattomasti? Jos sinulla on puhelimen paikannus ollut käytössä, voisit yrittää paikantaa sen esim. Android puhelimilla ja ios puhelimilla on sellainen käytössä.


Jos haluat sulkea liittymäsi tilapäisesti, niin se onnistuu omilta sivuilta kyseisen liittymän kohdasta ja on myös edullisempi kuin sulkeminen asiakaspalvelun kautta.




Hyvää huomenta!


 


Asiakastuen sivustolla on kattava artikkeli tästä tapauksesta @POKARI1:


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puhelin-sim-kortti-kadonnut-varastettu


 


Ihan ensimmäisenä kuitenkin kokeilisin soittaa puhelimeen mikäli se olisi mahdollista :smileyhappy:

Vastaa