Kännyssä Tele finlandin matkapuhelinverkko vaikka olen soneran asiakas?

  • 21 September 2016
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

 

Minulla näkyy jostakin syystä kännykässäni Tele Finland matkapuhelinverkkona vaikka minulla pitäisi olla soneran liittymä.

 

Minulle tulee lasku myös telefinlandilta, mutta se koskee tyttäreni liittymää ja tablettia, jotka ovat tele finlandilla, oma liittymäni on soneran ja laskutetaankin soneran nimellä, joten en ymmärrä miksi matkapuhelinverkko on vaihtunut. Mistähän syystä voisi johtua?

 

 

 

 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Onkos sinulla TeleFinlandin SIM kortti? TeleFinland ja Soneralla on sama verkko joten käytä huoleti.

Olen ollut soneran asiakas jo pitkään, eikä simiä ole vaihdettu, joten sim kortti on soneran. Tyttäreni vaihtoi kolme kuukautta sitten Tele Finlandille ja laskut tulevat nimelläni, mutta oma liittymäni on edelleen Soneran. Aiemmin minulla on näkynyt puhelimessa soneran liittymä, myös mieheni liittymänä näkyy sonera, kuten minullakin pitäisi kaiken järjen mukaan?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Moi  ja tervetuloa Klaaniin! Kuulostaa siltä että liittymäsi on joskus ollut Tele Finlandilla ja siitä lähtien sim kortti on ollut tuo TF kortti. Vaikka liittymä vaihdetaankin Soneralle, ei kortti muutu. Tästä syystä operaattorina voi näkyä TF vaikka kyseessä olisikin meidän liittymä. Tekstillä ei kuitenkaan ole merkitystä koska liittymä itsessään ratkaisee hinnoittelun, palvelut jne. Jos tuo operaattoriteksti häiritsee, voit tilata uuden simmin esim. Omien Sivujen kautta jolloin saat Soneran kortin ja teksti ruudulla vaihtuu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

SIM-kortin tilaaminen

 

Tämä löytyy jokaisen liittymän sivulta. Jos uusi SIM-kortti tarvitaan pikaisesti, niin silloin kannattaa piipahtaa lähimmällä Soneran myyntipisteellä :)

 

 

 

Vastaa