Laajakaistan tilaus ei onnistu


Olen parina päivänä yrittänyt tilata talouteeni kaapelilaajakaistaa (VVO:n tarjous 100/5mb) mutta tilaus ei näytä onnistuvan. Ennen tilauksen viimeistelyä saan aina seuraavan ilmoituksen "Sivu kadoksissa! Harmillista, mutta etsimääsi sivua ei nyt löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on muuttunut. Olethan varmasti kirjoittanut osoitteen oikein? Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit navigoida ylävalikosta eteenpäin tai käyttää oikealla ylhäällä olevaa hakukonettamme. Toivottavasti löydät etsimäsi!" Missähän vika? Onko muilla samaa ongelmaa?

10 kommenttia

Tiedossani ei ole, että verkkokaupassamme oli havaittu yleistä toimimattomuutta tällä hetkellä. Jos uuden liittymän tilaus ei ole kuitenkaan onnistunut verkkokauppamme kautta, suosittelen, että olet liittymän tilaamiseksi yhteydessä suoraan maksuttomaan myyntipalvelumme, jonka numero on 0800 133133.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Olen tilannut joulukuun alusta lähtien ( 3 eri kertaa ) laajakaistaa ja nettitv härdeliä, ei vain ole kuulunut. Minulla on jopa joulukuun lopulla tehdyt paperiversiot sopimuksesta mutta tänään viiimeksi soitettuani myyntiin sanottiin että ei ole tilausta näkynyt??? Lupasivat vielä tänään soittaa minulle missä tökkii, epäilen syvästi. Kiusallista jos olisin ehtinyt sanomaan edelliset yhteydet irti. Tähän mennessä on menetystä tullut noin 70 eur koska taloyhtiö perii vuosimaksun HTV kaapelista.
Tämä kuulostaa merkilliseltä asialta ja vaikea sanoa miksi liittymäsi aiemmista tilauksista ei ole löytynyt tietoa. Jos olit eilen soittanut asiasta myyntipalveluumme ja asiaa on luvattu selvittää, uskon että tästä asiasta ollaan sinuun vielä yhteydessä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sivu kadoksissa! Harmillista, mutta etsimääsi sivua ei nyt löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on muuttunut. Olethan varmasti kirjoittanut osoitteen oikein? Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit navigoida ylävalikosta eteenpäin tai käyttää oikealla ylhäällä olevaa hakukonettamme. Toivottavasti löydät etsimäsi!!!

Meikäläisellä on sama ongelma olen koittanut jo muutaman kuukauden ajan tilata kotiini soneralta kaapeliyhteyttä mutta joka kerta tämä sama viesti! Ois kiva saada se netti tähänki talouteen alkaa menemään hermo tohon mokkulaan...
Missä vaiheessa kyseinen ilmoitus tulee? Tuleeko se esimerkiksi verkkopankkia valittaessa vai kenties jossain muussa tilauksen vaiheessa?

Itse liittymän voit kyllä tilata myös maksuttomasta myyntipalvelunumerostamme 0800 133133.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
ilmotus tulee sen jälkeen kun on käynyt verkkopankissa ja ilmoittanu s-posti osotteet yms..
Välitin palautteen laajakaistaliittymän tilauksen ongelmista eteenpäin.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sain vihdoin sunnuntaina tilattua hyvinkäälle Laajakaista Extra 100/5mb + modeemin + tietoturvan ja varmuuskopion. Osaatteko sanoa että kauan kestää modeemin tulossa/liittymän aukeamisessa. Noihin tietoturvaan ja varmuuskopioonhan nuo avaimet tulikin jo s-postissa saman tien.
Modeemin pitäisi saapua viikon sisällä tilauksesta, joten todennäköisesti saat yhteyden auki tällä viikolla.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Eipä viime viikolla mitään kuulunut.. toivottavasti tällä viikolla sitten sais jo netin pikkuhiljaa toiminta kuntoon...

Vastaa