Kokemuksia dlink 5g -reitittimestä

  • 27 April 2022
  • 0 kommenttia
  • 21 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

aion ostaa sen dlink 5g reittimen maksaa kalleimassa kaupassa sen 667 euroa  siinä on sisäiset ja ulkoiset anteenit ja sitten ostan lisäksi cat6a pelaajan ethernet kaapelin ja cat7 kaapelin verkkokortti on tuossa äitin mulle joululahjaksi ostamassa koneessa aika uusi koska kone ostettu 2021 joulukuun12 päivä siihen ei varmaan tarvi ostaa huippu hienoa usb verkkokorttia mutta suurin hyöty varmaan on tuolla reittimellä halvinkin paikka myy sitä hintaan 619e ja toiseksi kallein paikka 636e ja kallein paikka mistä mä sen tilaan 667 euroa kuten aina on mobiiliverkossa kuuluvuus haasteita niin siksi tässä reittimessä onkin sekä sisäiset että ulkoiset anteenit ja ehkä jopa paikka sisäanteenille hoitokotin kattoon ei itse anteenia saa asentaa mutta satshop myy sisäanteenia joka laitetaan reittimeen kiinni ja maksaa 98e ja toinen on passiivi anteeni joka kiinnitetään ikkunaan sitä myytään hintaan 49e no mitä mieltä te olette telialla tästä monesti sanotaan tarkista omat laitteet ja kaverit meinaa facebookissa ettei laite hankkinnat vaikuta mobiilinettiin mutta kyllä ne vaikuttaa vai mitä kun mulla oli tuota edellinen reititin ja vaihoin sen kauan sitten uudeen netti nopeni siis se 5g reititin zte 801a 5g mutta nyt ostan tosi huippu reittimen maksaa siitä kaupasta mistä ostan 667 euroa on dlink malli ja 5g reititin on ulkoiset ja sisäiset anteenit niin mitä luulette kun ostan tuon huippu reittimet ja huippu ethernet kaapelit ja konekin on hyvä vaikka voisin lisätä 16gt tilalle 64 gigaa muistia kun sekin kuulema nettiin vaikuttaa suorittimen teho ja muistin määrä ja nopeus ja tyyppi  mutta siis tuo reititin on dlink 5g reititin johon ne huippu kaapelit tulee joista paras se 500mhz taajutta käyttävä pelaajan kaapeli cat6a niin ei voi sanoa että mun laitteissa olisi vikaa sitten kun verkkolaitteetkin on viimeisen päälle  mutta onko asiakkaan laitteilla reititin ja kaapelit ja verkkokortti ja tietokone merkitystä netin nopeuteen miten on moderaattorit onko asiakkaan verkkolaitteiten eli reititin ja verkkokortti ja ethernet kaapelit ja tietokoneen ominaisuutet niin onko niistä apua mobiiliverkossa vai onko netin nopeus ja vakaus asia johon voi vaikuttaa vain operaattori itse viimeksi kun reitittintä vaihoin nopeus nousi siksi asiaa teiltä operaattorit kysyn ja miten on operaattorit onko dlink paras reittin malli vai pitäisikö harkita zyxel tai huawei reittimiä tuossa dlink mallissa kuulema vaikka mobiiliverkossa ja muussa verkossa olisi vikaa toimisi kuulema yhteys silloinkin jonkun wan jutun ansiosta niin miten on moderaattorit mikä näistä teistä olisi paras reititin malli dlink vai zyxel vai huawei


 


Edit ReOIivia: Täsmennetty hieman otsikkoa


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa