peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51474 Jäsentä
149001 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Kootusti: eSIM, käyttökokemukset ja kysymykset

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 625
51/69

Vs: Kootusti: eSIM, käyttökokemukset ja kysymykset

Korjaus edelliseen eli mulla oli vanhentunutta tietoa ja eSIM toimii myös yritysliittymillä ilman multi-SIMiä. Pahoittelut väärästä infosta!

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-11-2018
Kirjoituksia: 2
52/69

@IlariJR  kirjoitti:

eSIM toimii myös yritysliittymillä ilman multi-SIMiä. Pahoittelut väärästä infosta!

Nyt kun minulle ehtivät jo yritysliittymään eSIM:in tuputtamaan Multi-SIM:inä niin kuinka simppeliä on tehdä muutos, että otetaan Multi pois käytöstä ja vaihdetaan vain fyysinen SIM eSIM:iksi? Aiemman säädön jälkeen on nyt kynnys soittaa aspaan taas uudelleen Hymiö Onnellinen

Telian sivuilla näkyy tiedoissani normiliittymä normisimmillä nrolla X (alkuperäinen nroni) ja multisimmi-eSIM nrolla Y -- silti soitellessa eSIM:istä näkyy vastaanottajalle nro X eli sinällään homma hyvin päin.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 625
53/69

Kyllä sen pitäisi onnistua varsin helposti. Ota siis yhteyttä yritysaspaan, niin homma hoituu sitä kautta Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-09-2018
Kirjoituksia: 6
54/69

@IlariJR  kirjoitti:

Korjaus edelliseen eli mulla oli vanhentunutta tietoa ja eSIM toimii myös yritysliittymillä ilman multi-SIMiä. Pahoittelut väärästä infosta!

Huomasin... onneksi en uskonut. Hyvin toimii eSIM yritysliittymässä ilman multi-simiä.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎06-11-2018
55/69

Mutta mites itse toimintavarmuus? Oletteko saaneet eSIMin pelittämään? Itseäni kiinnostaa erityisesti mobiilidatan toiminta

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-09-2018
Kirjoituksia: 6
56/69

@JarmoTimantti  kirjoitti:

Mutta mites itse toimintavarmuus? Oletteko saaneet eSIMin pelittämään? Itseäni kiinnostaa erityisesti mobiilidatan toiminta

En ole vielä ainakaan törmännyt ongelmiin. Pari päivää nyt toiminut siinä missä vanhakin sim-kortti.

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-11-2018
Kirjoituksia: 1
57/69

Maanantaina sain omani ja ei minkäänlaista ongelmaa, nopeampi kuin fyysinen kortti. (koodin jälkeen verkko löytyy aavistuksen nopeammin)

Suosittelen.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-11-2018
58/69

VoLTE, eSIM ja Apple-testit

Minulla olisi jo Applen eSIM-kykyiset puhelin (XS max) ja kello (v4 Saksasta) sekä Applen devaajatunnus. Onkohan Telialla jo jokin postituslista tms, johon voisi ilmoittaa kiinnostuksensa VoLTE+eSIM (julkiseen tai suljettuun) testaamiseen?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎06-11-2018
59/69

Tuolla fb:n puilella (Hopeinen Omena) tuntuu esiintyvän aika paljon toimintavaikeuksia kahden SIMin kanssa. Mistö nämä erot mahtavat johtua? Oma nuneroni siirtyy Telialle ensi viikolla, ja sen jälkeen pitäisi ottaa käyttöön kahden liittymän setuppi (oma liittymä mobiilidataa varten telialta eSIMinä, ja työnantajan liittymä Elisalta tavallisella SIMillä). Jännä nähdö mitä saa aikaiseksi...

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-09-2018
Kirjoituksia: 4
60/69

Minullakin nyt toimi jo maanantaista lähtien toi esim. Alustavasti soitin asiakaspalveluun, tyttö puhelimesa ei tajunit alustavasti mitä mä olen halumassa. Sitte hän tutkis asia, löhetti qr koodin mutta se ei menny toimimaan. Soitin uudestaan. Tekninen neuvonta tutkis asia ja käski menemään telia kauppaan. Onneksi Sellossa on fiksut pojat töissä ja pari minuttia ja homma hanskassa. Paitsi että se tyttö oli multisim palvelun kuitenkin tehnyt. 

Mutta törkein tieto asiasta nyt on se, et myös Jenkki malli xs ja xs max eSim toimi (mun puhelin Jenkeistä ostettu ja toimi hyvin)

0 tykkäystä