Koska Keminmaahan 5g?

  • 18 May 2021
  • 1 kommentti
  • 23 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

koska keminmaahan tulee parannusta 4g verkkoon tai peräti koko keminmaahan ja esperi hoitokotin alueelle tulee parannusta eli lisää kapasiteettia 4g verkkoon ja uudempaa 4g tekniikkaa tai siiis kokonaan uudet 5g verkot sen tiiän että mulla on 4g reitittimessa elisan mobiililaajakaista huawei b525-232 reititin ja huawei cpo pro 5g reititin vaihettiin gigantin huollossa kokonaan uudeen mutta oli samat onkelmat siis 5g reititin ja elisan mobiili netillä niin nyt mulla tulee toinen uusi reititin huomenna tai ylihuomenna postissa zte 5g reititin johon laitan telian kortin säilytän elisan liittymän 4g reitittimessä jotta voin katsoa suorana kaikkia kotimaan kanavia telian netillä kaikkia elisan kotimaan kanavia ei voi katsoa suorana tekijänoikeus syistä kuulema niin mua nyt kiinostaa kun mulle tulee se uusi zte 5g reititin niin kun elisan verkolla ei ole mitään tekemistä telian verkon kanssa eikä telian verkolla mitään tekemistä elisan netin kanssa niin mua kiinostaa kumpi yhteys antaa paremmat nopeutet mitä olette asiakaspalvelussa mieltä asiasta asun esperi hoitokotissa keminmaassa ja koko keminmaan netttiin ja esperin nettiin luvannut joku elisasta parannusta mutta kaksi muuta asiakaspalvelijaa kiisti sen kun taas sitten telialla kuulema keminmaan kunnan mukaan paljon parempi netti koko keminmaan alueella johon keminmaan esperi hoitokotikin kuuluu niin keminmaan kunnan mukaan on saanut tietoa että telialla on useita tukiasemia alueella ja paljon parempi mobiili verkko telialla  niin mitä siellä telialla olette asiasta mieltä kun kerroin asiakaspalvelussa puhelimessa että hoitokoti on vain 4 vuotta vanha ja sen rakenteet+ tosi paksut panssari lasit eli selektiivi lasit blokkaa tehokkaasti ratio signaaleja ja tietysti kesällä puun lehet ja sitten tukiaseman ja hoitokotin ja reitittimen esteenä olevat korkeat puut ja talot ja pahimpana tämä että tosi paksut panssari ikkunat eli tosi paksut selektiivi lasit niin mitä mieltä olette teliassa mieltä kun teillä on parempi verkko kun elisalla mitä saanut tietää ja kun saan zte 5g reitittimen ja sen jälkeen saan telian 5g liittymän ja elisa hitaimillaan antaa 18.50m niin teliassa puhelimessa sanottiin että panssari ikkunoiten takia voin otottaa teliankin mobiilinetiltä vain 20-40m niin mikä on totuus pitääkö mun muuttaa pois hoitokotista vaikka tukiasuntoon jossa on hoitajat vain aamulla ja illalla kun hoitokotissa on aina hoitajat paikalla niin mitä olette mieltä pitääkö mun muuttaa hoitokotista pois jos haluan kunnolla toimivan netin vai oottaa valokuitua jota keminmaassa suunitellaan ja kysytään ihmisten mielipiteitä haluuaako sitä ja mä olen ilmaissut halun sen saaha ja hoitokotikin on halukas jolloin samalla sen saisin ja jos maksan extraa saan vielä nopeamman ja vakaaman valokuitun eli kiinteän netin niin mitä mieltä olette asiasta onko elisa parantamassa keminmaan ja esperin alueen 4g verkkoja tai tuomassa alueelle seuraavan 4-5 vuoten sisällä jopa 5g


 


 


Edit AaTanja: muokattu otsikkoa


1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@tero812 5G-verkkoa laajennetaan koko ajan kiihtyvällä tahdilla. Tällä hetkellä se on käytössä jo 64:lla paikkakunnalla, ja tulevaisuudessa varmasti Keminmaallakin. Pystyt seuraamaan Telian 5G-verkon kehitystä ja levinneisyyttä kuuluvuuskartasta. Karttaa päivitetään sitä mukaan, kun 5G-verkkoa saadaan toimintaan.


 


 

Vastaa