Kuuluvuus Hamina - toinen Pappilansaari

  • 14 October 2017
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Moi. Olen kuullut paljon valituksia Telian verkon toimivuudesta toisessa Pappilansaaressa. Minullakin on ilmennyt ongelmia asian kanssa. Tämä on alkanut häiritä minua jo niin paljon, että päätin kirjoittaa palautetta tänne.


 


Netti saattaa toimia muuten aivan täydellisesti, mutta kun siirtyy esimerkiksi kaupungista tänne toiseen saareen, niin netti muuttu heti 4g:stä H:ksi. Mikä tässä voisi olla vikana? Puhelimitse kun olen soitellut Telialle niin ovat vakuutelleet, että yhteys pitäisi olla hyvä ja että nettipylväs pitäisi olla lähellä. Silti usealla tutulla on samaa ongelmaa jos pyörivät täällä päin. Tosiaan tuntuu, että netti toimisi loistavasti ensimmäisessä saaressa, mutta toisessa saaressa netti huononee huomattavasti, joskus myös käyttökelvottomaksi.

Edit RaMaria: tarkennettu otsikkoa


 


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@MiroKar Pappilansaaret: käsittäen Etusaaren ja Takasaaren. Takasaaren tilannetta tulee jonkin verran auttamaan 4G-verkon parannus Vilniemen puolelta. Lisäksi tulee vielä tuonne Tallinmäkeen ensi vuoden alussa 4G-parannusta. Näillä uskoisin tilanteen parantuvan kokonaisvaltaisesti.

 

Oheisesta linkistä pääset seuraamaan Rakenteilla olevat verkot -tilannetta.

 

Vastaa