Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 25 December 2015
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hienoa palvelua yleensä olen saanut, mutta jouluni oli nyt mielensä pahoittajan joulu on

Sonerakaupassa sain palvelunumeroon ohjeet, kuinka saan aktivoitua uuteen puhelimeeni pienemmän kortin. Niinpä sitten olen vuorokauden yrittänyt, ja pahana on mieleni. Piti antaman lapselleni lahjaksi arvokkaampi puhelimeni ja hän on nyt myös ilman lahjaansa... Sonera, nyt rakkauteni joulussa sinua kohtaan on hiukan horjuva

Vuorokausi ja kokoajan on myös chatt minulle tilassa

Hei! Olemme juuri nyt kaikki varattuina, mutta jos maltat hetken niin pääsemme pian linjoille keskustelemaan kanssasi.

Hauskaa joulua kaikille, joilla se näin on


3 kommenttia

Täällä on sama ongelma olen nyt vrk:n yrittänyt saada jostakin selvyyttä SIM kortin aktivointiin sain kortin Sonera kaupasta puhelimen kera ja kysyin monta kertaa onnistuuko varmasti tässä sitä ollaan pojalle vanha puhelin takaisin ja odottelua MAANANTAIHIN että saisi jostakin apua ,kiukkua on

juhis61

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei! Uuden sim-kortin aktivointi onnistuu tekstiviestillä näin : Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosinumeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi.Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa.

Laitetaan nyt vielä selvennykseksi : sim-kortin koolla ei ole merkitystä eikä puhelimella, kun aktivoit uuden liittymän. Kun olet saanut kuittausviestin onnistuneesta aktivoinnista, laita uusi sim puhelimeen/ uuteen puhelimeen ja käynnistä puhelin. Uuden sim-kortin pitäisi toimia sen jälkeen. Ps. Muista aktivoitaessa laittaa sen uuden liittymän puhelinnumero siihen aktivointiviestiin.

Hei,

Toivoa muillekin mielensä pahoittajille <3

Pääsin heti kohta tämän kirjoituksen jälkeen chat-keskusteluun ja sittenpä korttini aktivoittiin todella nopeasti. Siis uskoa kehiin ja ehkä oma avautuminen autoi? En tiedä, mutta olen uudella stydeemillä liikenteessä ja opettelemassa

Olen mieleni hyvittänyt

Vastaa