12-12-2019 16:25
Tervehdys Telia!
Sain tässä ihan vasta uuden Huawei 525s 4g modeemin koska edellinen päätti mennä totaalisesti jumiin ja nyt tuntuu toimivan. En ole koskaan aatellut modeemin päivityksiä et saako niitä muuten asennettua ku vain "tilaamalla" teidän asiakaspalvelun kautta? Tahtoisin vain tarkistaa et omassa modeemissa on uusin mahdollinen päivitys ihan tulevaa käyttöä varten. Modeemin asetus sivuilta en ole uutta päivitystä nähnyt kertaakaan ainakaan edellisellä modeemilla mikä oli B525..
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
12-12-2019 18:07
Hei @LatvaKakkonen ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Sieltä modeemin hallintasivulta saadaan päivitykset, jos on uusia saatavilla.
Jos siellä ei ole päivityksiä saatavilla niin silloin todennäköisesti se on ajan tasalla.
Laitan viestiä myös Telialle, että kommentoivat asiaa 😉
12-12-2019
18:41
Muokattu
12-12-2019
18:41
Morjesta @LatvaKakkonen ja Tervetuloa minunkin puolesta Yhteisöön!
Mikäli siellä hallintasivulla ei ole päivitystä tarjolla niin silloin siitä laitteelta löytyy uusin päivitys kuten @kiisseli67 jo ohjeistikin. Täältä löytyy vielä tarkemmin tietoa tuosta itse laitteesta. Tuolta löydät tarkempia ohjeita siihen mitä muutoksia sieltä laitteen asetuksista pystyy tekemään.