Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
seppojupi
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Laiteneuvojen pyytäminen palvelupisteellä

Ostin  1 kk uuden Samsung puhelimen , ja kaikki ok. Olin ilm.  vahingossa painanut sen äänettömälle, ja menin kysymään Telian pisteeseen neuvoa, kun puhelimella ei voinut soittaa. Minut neuvottiin Helppiin, joka aukea vasta tunnin kuluttua. Kukaan ei suostunut katsomaan ko puhelinta, vaan "se on Helpin asia". Kyse oli vain napin painalluksesta eli äänettömyys pois.

Toivoisinkin  hieman  parempaa asiakaspalvelua, kun olen  jo 82, eikä kaikki toiminnut ole hanskassa. Joissakin Telian pisteissä olen saanut neuvon , mutta nyt jäi hieman paha maku. Sain itse puhelimen pelaamaan. Helpiltä sain puhelimen vaihdossa avun, mutta pelkkä neuvo esim oletko kokeiluut irrottaa akkua, olisi asiakaspalvelijalta riitttänyt, jos hän ei halunut puhelimeen koskea. Onko muilla ikäihmisillä vastaavia kokemuksia?

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

1 vastaus
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 105 custom-general.kudos
  • 333 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions


@seppojupi  kirjoitti:

Ostin  1 kk uuden Samsung puhelimen , ja kaikki ok. Olin ilm.  vahingossa painanut sen äänettömälle, ja menin kysymään Telian pisteeseen neuvoa, kun puhelimella ei voinut soittaa. Minut neuvottiin Helppiin, joka aukea vasta tunnin kuluttua. Kukaan ei suostunut katsomaan ko puhelinta, vaan "se on Helpin asia". Kyse oli vain napin painalluksesta eli äänettömyys pois.

Toivoisinkin  hieman  parempaa asiakaspalvelua, kun olen  jo 82, eikä kaikki toiminnut ole hanskassa. Joissakin Telian pisteissä olen saanut neuvon , mutta nyt jäi hieman paha maku. Sain itse puhelimen pelaamaan. Helpiltä sain puhelimen vaihdossa avun, mutta pelkkä neuvo esim oletko kokeiluut irrottaa akkua, olisi asiakaspalvelijalta riitttänyt, jos hän ei halunut puhelimeen koskea. Onko muilla ikäihmisillä vastaavia kokemuksia?

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


Hei @seppojupi,

 

Pyrimme aina parhaamme mukaan auttamaan asiakkaitamme kaikissa liittymä- ja palveluasioissa. Harmillista kuulla, että tässä tapauksessa asia ei heti ratkennut Telia pisteellä. Hyvä kuitenkin, että puhelin lähti lopulta toimimaan. Oletko ollut muuten tyytyväinen uuteen Samsungin puhelimeen? 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori |