Laitteen hankinta ilman liittymää

  • 8 August 2018
  • 3 kommenttia
  • 119 katselukertaa

Jos tilaan telialta osamaksupuhelimen, täytyykö minun silloin myös ottaa telian liittymä vai kelpaako dna liittymäni? Telialta siksi että kyseistä puhelinmallia ei myydä dna:lla.

EDIT: Otsikkoa muokattu


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Nikomvtias ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Ei sinun tarvitse ottaa puhelimen takia Telian liittymää. Nykyään puhelimet eivät ole operaattorilukittuja. Eri asia on jos puhelinta kaupataan liittymän kanssa, silloin täytyy liittymä ottaa.


Eli pitäisi käydä DNA:n liittymä :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää huomenta @Nikomvtias! Ei minulla ole lisättävää @kiisseli67 kommenttiin. Puhelimen Telia Rahoituksella voit laittaa tilaukseen vaikka samantien:


 


https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelimet.aspx


 


Tuolla sivustolla pitäisi olla kaikki tarvittava tieto. Luottopäätös tulee heti tilausvaiheen yhteydessä :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Nikomvtias@  kirjoitti:

Jos tilaan telialta osamaksupuhelimen, täytyykö minun silloin myös ottaa telian liittymä vai kelpaako dna liittymäni? Telialta siksi että kyseistä puhelinmallia ei myydä dna:lla.




Moikka @Nikomvtias ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂

Verkkokaupastamme voit hankkkia puhelimia ja muita laitteita täysin korottamalla ja kuluttomalla Telia Rahoitus -sopimuksella. Ajoittain meiltä on myös saatavilla muutamia laitteita ns. kytkyllä, eli laite on aina ns. liittymän kyljessä mukana. Verkkokaupassa on laitteen kohdalla aina merkintä onko se mahdollista ostaa ilman liittymää tai liittymän kanssa.

Mikäs puhelin sinulla on ollut mielessä? :)

Vastaa