Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64398
Kirjoituksia 175131

Laitteen hankinta ilman liittymää

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

1/4

Jos tilaan telialta osamaksupuhelimen, täytyykö minun silloin myös ottaa telian liittymä vai kelpaako dna liittymäni? Telialta siksi että kyseistä puhelinmallia ei myydä dna:lla.

EDIT: Otsikkoa muokattu

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 433 kpl

2/4

Hei @Nikomvtias ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Ei sinun tarvitse ottaa puhelimen takia Telian liittymää. Nykyään puhelimet eivät ole operaattorilukittuja. Eri asia on jos puhelinta kaupataan liittymän kanssa, silloin täytyy liittymä ottaa.

Eli pitäisi käydä DNA:n liittymä 🙂

Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

3/4

Hyvää huomenta @Nikomvtias! Ei minulla ole lisättävää @kiisseli67 kommenttiin. Puhelimen Telia Rahoituksella voit laittaa tilaukseen vaikka samantien:

https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelimet.aspx

Tuolla sivustolla pitäisi olla kaikki tarvittava tieto. Luottopäätös tulee heti tilausvaiheen yhteydessä 🙂

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 233 kpl

4/4

@Nikomvtias@  kirjoitti:

Jos tilaan telialta osamaksupuhelimen, täytyykö minun silloin myös ottaa telian liittymä vai kelpaako dna liittymäni? Telialta siksi että kyseistä puhelinmallia ei myydä dna:lla.

Moikka @Nikomvtias ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂

Verkkokaupastamme voit hankkkia puhelimia ja muita laitteita täysin korottamalla ja kuluttomalla Telia Rahoitus -sopimuksella. Ajoittain meiltä on myös saatavilla muutamia laitteita ns. kytkyllä, eli laite on aina ns. liittymän kyljessä mukana. Verkkokaupassa on laitteen kohdalla aina merkintä onko se mahdollista ostaa ilman liittymää tai liittymän kanssa.

Mikäs puhelin sinulla on ollut mielessä? 🙂

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.