Lasku ei ole tullut

  • 28 February 2016
  • 5 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Minulla on Sonera perus-liittymä ja omilla sivuilla sanotaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 29.2., mutten ole saanut laskua sähköpostitse kuten yleensä eikä sitä myöskään näy Omien sivujen rekisterissä. Mitä teen?

5 kommenttia


@MARIANNAA kirjoitti:
Minulla on Sonera perus-liittymä ja omilla sivuilla sanotaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 29.2., mutten ole saanut laskua sähköpostitse kuten yleensä eikä sitä myöskään näy Omien sivujen rekisterissä. Mitä teen?

Ainakin itselläni oli toi lasku päivittynyt kun käväisin tuolla omat sivulla.Kyseli myös toistamiseen numeroa ja emailia eli oliskohan joku omat sivut vika taas vaihteeksi?.Se laskuhan näkyy ainakin itselläni asiakkuuteni kohdassa ja sen voi myös maksaa siitä suoraan.

Eipä toi omat sivut taida toimia vieläkään oikein kun kerta joka kerta kun kirjaudut sisään se pyytää päivittämään tietoja?.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@MARIANNAA kirjoitti:
Minulla on Sonera perus-liittymä ja omilla sivuilla sanotaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 29.2., mutten ole saanut laskua sähköpostitse kuten yleensä eikä sitä myöskään näy Omien sivujen rekisterissä. Mitä teen?

Hei @MARIANNAA ja tervetuloa Klaaniin! Ota yhteyttä omien sivujen chatilla asiakaspalveluun tuosta lasku asiasta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/  


Ohjevideo : http://klaani.sonera.fi/t5/Ohjevideot/Apua-ja-tukea-kaytettavissasi-24-7/m-p/120267#U120267

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@arapahoe kirjoitti:

Eipä toi omat sivut taida toimia vieläkään oikein kun kerta joka kerta kun kirjaudut sisään se pyytää päivittämään tietoja?.




Kyllä minulla ainakin toimii omat sivut oikein. Oletko päivittänyt joka kerta sitten tietosi? Auttaako jos poistat evästeet tai päivität sivun selaimesta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Mikäli liittymän käyttö on vähäistä, laskua ei lähetetä joka kuukausi:

 

Hyödyllistä tietoa laskutuksesta


Laskutusraja on kuluttaja-asiakkailla 20 € ja yritysasiakkailla 50 €. Kuluttaja-asiakkaiden sähköisillä laskuilla laskutusraja on 10€. Laskutusrajasta riippumatta lasku lähetetään vähintään 6 kuukauden välein.

Jos arvelet, että laskusi summa on jäänyt alle 10 €, 20 € tai 50 €, odota rauhassa ensi kuun laskua.

 

Lisäksi Omien sivujen Seuraavan laskusi eräpäivä on toimii epäluotettavasti. Kun minulla on kolme liittymää, Seuraavan laskusi eräpäivä on vaikuttaa huomioivan ainoastaan Liikkuvan Netin laskujen eräpäivät. Kodin Netin ja Kotinumeron laskut elävät aivan omaa elämäänsä, joiden seuraavat eräpäivät voi tarkistaa edellisestä laskusta.

Vastaa