Laskua ei tule sähköpostiin

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 18 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei!

Soneran matkapuhelinlasku ilmestyy normaalisti sähköpostiin, mutta tämä viimeinen lasku tulikin paperiversiona ja oli siis karhulasku. Tarkastin sähköpostiin saapuneet viestit sekä roskapostin puolen,mutta Soneran uusinta laskua ei löydy mistään. Tämä on nyt jo kolmas kerta, kun näin tapahtuu ja se alkaa tuntumaan hieman kiusalliselta. En varttavasten odottele laskuja, enkä tätäkään, joten laskun on löydyttävä helposti. Hiukan hämäävää on myös se, että joskus laskua ei tulekaan kerran kuukaudessa, jos se on summaltaan pieni. Kilpaileva palvelujentarjoaja DNA toimii varmemmin, sekä varmistaa laskunsa vielä tekstiviestinä. Toivoisin , että asiakaspalelunne paneutuu tähän asiaan ja ottaa yhteyttä puhelimitse numeroon 0500 579552

Terv. Paavo Pekkarinen

4 kommenttia

Hei!

Lasku, josta muistutus on tullut, on lähetetty gmailiisi 14.10.14. Kun sitä ei ole hoidettu, on siitä lähtenyt muistutus.
Myös uusin laskusi on lähetetty gmailiin. Se on lähtenyt sinne 13.11.14. Löytyykö se?
Myös aikaisemmat laskut on lähetetty samaiseen osoitteeseen, ovatko ne tulleet perille kuitenkin?
Sähköposti, jonne laskut lähetetään on mallia etunimi.sukunimi@gmail.com. Onhan se edelleen oikea?
Päivitin sinulle myös tekstarimuistutuksen laskusta, DNA:n malliin 🙂
Itsellä kävi joskus niin, että Tele Finlandin puhelinlasku meni suoraan gmailin roskaposteihin, eikä näkynyt Outlookissa ollenkaan. Kun meni gmailin selainsähköpostiin ja tarkasti roskapostit-kansion, lasku löytyi. Jostain syystä nuo gmailin roskapostiksi tunnistamat eivät siirry outlookin roskapostikansioon ollenkaan.
Hei

Minulle on myos lahetetty postitse karhu laskusta mutta en ole varma mihin laskuun karhu liittyy. Sahkopostini on hotmail.

Voiko joku auttaa? Minulla ei juuri nyt ole mahdollisuutta tarkistaa karhu kirjeesta laskun ajankohtaa eika minulla myoskaan ole pankkitunnuksia mukanani joten en voi tarkistaa Omilta Sivuilta..

Kiitos avusta etukateen,
Nora
Hei arenos33 !

Käypä kurkkaamassa sähköpostin roskakoriin, ettei lasku ole sinne livahtanut?

Hei norppa12 !

Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin pääsemme tarkistamaan mistä laskusta tuo karhu on lähetetty.

Vastaa