Laskuttaja Sonera Finance Finland


Onnistuuko tällainen netti tai Sonera Kauppa ostos:

Huawei E5377T - kertamaksulla 24 kk määräaikaisella sopimuksella 96€ - tilaa laite nykyiseen Soneran liittymääsi - laskuttaja Sonera Finance Finland


10 kommenttia

Pitäisi onnistua, maksat laitteen heti ja nykyisestä liittymästäsi tulee 24 kk:ksi määräaikainen.

Kokeilin nettitilausta mutta tunnistautumisen (pankkitunnukset) jälkeen tyrkytettiin uutta Etu Plus liittymää vaikka valitsin "nykyiseen liittymään" "Olet oikeutettu Etu Plus ohjelmaan" En uskaltanut mennä pitemmälle. Olisi pian tullut uusi nettiliittymä tilattua. Olisin halunnut mennä maksuosioon katsomaan vaihtoehdot mutta äijältä loppui uskallus. Ehkä joku klaanilainen tietää tuleeko "ei liittymää" vastaan jossakin vaiheessa tilausta.

Eli siis, yrität tilata kyseistä laitetta kertamaksulla olemassaolevaan Liikkuva Netti -liittymään?

Onko sulla se liittymän tyyppi mimmonen nykyään, onks sulla jo tuo Etu Plus, vai onko sulla muunlainen liittymä tällä hetkellä käytössä?

Melkeinpä sanoisin niin, että jos valitset "nykyiseen liittymään", niin laitesopimuksen pitäisi kohdistua nykyiseen, eikä uutta siis pitäisi tulla, vaikka se Etu Plus -liittymää sulle ehdottaakin.


 


Jos sulla ei siinä liittymällä vielä ole Etu Plus-vaihtoehtoa, voipi olla että järjestelmä ehdottaa sitä sulle sen vuoksi.


Ja jos jostain syystä sulle lähtisi tuosta uus liittymä tulemaan, se voidaan kyllä perua ja siirtää se sopimus sun olemassaolevalle liittymälle. :)


 


 


Edit. niin ja tilausta voi viedä aika pitkälle, ennenkuin se "vahvistuu", lopuksi pitää vielä hyväksyä ehdot yms, ennenkuin se on tilattu. :)

Järjestelmä tietää että minulla on jo Etu Plus ohjelma. Myös liittymät tulee näkyviin ja valitsin nettiliittymän. Sen jälkeen tyrkyttää uutta Etu Plus liittymää. Mutta kuten mainitsit, saattaa olla että asia korjaantuu jos painan "jatka tilausta"

Tämä sinun viimeinen pointti auttaa:

 "niin ja tilausta voi viedä aika pitkälle, ennenkuin se "vahvistuu", lopuksi pitää vielä hyväksyä ehdot yms, ennenkuin se on tilattu"

 

 

Vähän höpösti ehkä muotoilin tuon viimeisen lauseen, mutta siis en nyt pääse testaamaan, miten tuo toimii toi tilaaminen tuon osalta, mutta sitä voi siis huoletta jatkaa ihan ehtojen hyväksymiseen saakka.


Tosiaan, kuitenkin kun valitsit "nykyiseen liittymään", pitäisi tilauksen kohdistua siihen, eikä uuteen.

Mutta mun ehdotus on se, että tee se tilaus ihan loppuun saakka, ja jos sieltä uus liittymä jostain kumman syystä pätkähtää, meidän aspa voi sen sitten fiksata kuntoon sen osalta. :)

Ei ollut mitään höpöä sinun kirjoituksessa. Itse olen vähän aloittelija näissä nettiostoksissa. Tunnustan että face2face on minun juttu. Valitettavasti kyseinen reititin ei löytynyt Sonera kaupan hyllystä joten siksi tämä "nettisekoilu"

Minä kokeilen uudestaan jos kerran aspa selvittää minun sotkut! Kiitos!

 

Minun mielestä on parempi  Sonera Finance Finland, sillä aiemmin oli pari perintä firmaa, jotka laskutti asiakkaita. Onneksi Sonera päätti unohtaa ne firmat. Minä taisin kerran soittaa Soneralle ja kysyä miksi perintä firma laskuttaa. Ihmetellä sai. ?

Kyllä Sonera Financen kautta on kätevä tehdä kauppoja. Sonera Kaupassa eri toten. Käteiskauppa ilman rahaa eikä korkoja. Lasku tulee nettipankkiin suoraan ja itse voi määrätä summan ja Sonera määrää minimisumman!

Mutta tuotteet määräaikaisella sopimuksella Sonera Financen kautta on mulle vielä????

Ei onnistunut laitteen (Huawei E5377T) ostos kertamaksulla Telia Sonera Financen kautta. Määräaikaisuus näköjään vaikuttaa. Huawei B593S laitteen voi ostaa!

 

 Ristiriitaisuudet ostoksen aikana johtui siitä että omat tiedot ei ollut vielä up to date. Ei taida olla ihan vieläkään valmista. Omat Sivut näyttää myös osittain virheellistä tietoa mutta kyllä kaikki on pian ajan tasalla. 

 

Kyllähän tuo laitteen osto kertamaksulla pitäisi onnistua, määräaikaisuus tulee liittymälle silti siitä huolimatta.


 


Huawei B593S voi ostaa ilman liittymäsopimusta, kertamaksulla tai rahoitussopimuksella.


 


Voi olla tosiaan että noi kummallisuudet johtuivat noista tiedoista. Jonkinlainen päivitysviivekin noissa tulee, jos ihan vastikään on niitä päivitellyt.

Vastaa