Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MarkoH76
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laskutus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei!

 

Päivitin laskutusjakson viimeisenä päivänä nettiliittymän tablettiin (kun sitä suositeltiin oma liittymässä) ja nyt tuli lasku, jossa koko jakso laskutettu uuden hinnan mukaan?!? 

 

Normaali käytäntö?

4 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2506 custom-general.kudos
  • 3860 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @MarkoH76 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Normikäytäntöä tuo on että liittymää päivittäessä uusi liittymän hinta astuu voimaan heti muistaakseni.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
MarkoH76
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lueppa uudestaan...

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juuri näin. Päivitettäessä liittymää uusi hinta astuu voimaan välittömästi ja vanhan paketin maksu nollautuu riippumatta siitä missä vaiheessa laskutuskautta muutos tehdään. Jos esimerkiksi päivität liittymän laskutusjakson viimeinen päivä, niin seuraavalla laskulla veloitetaan uuden paketin mukainen kuukausimaksu.

MarkoH76
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ok, kiitos!