Liikkuvan netin irtisanominen

  • 31 March 2018
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Suljin Liikkuvan laajakaistan 14.3.2018 ja sen piti olla avoinna vielä 14 vrk. Mutta se ei ole vieläkään sulkeutunut. Saisi sulkeutua, ettei tarvitse maksaa turhasta.


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

 


Suosittelen olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun irtisanomisasiassa. Yhteystiedot  https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot


 


11. Sopimuksen päättyminen


11.1 Irtisanominen


Sopimus on voimassa toistaiseksi, ellei toisin ole sovittu. Asiakas saa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan viestintäpalvelusopimuksen kahden (2) viikon irtisanomisaikaa noudattaen suullisesti tai kirjallisesti. Teleyritys lähettää irtisanomisesta asiakkaalle kirjallisen vahvistuksen. Asiakas saa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan muuta palvelua koskevan sopimuksen yhden (1) kuukauden irtisanomisaikaa noudattaen, ellei toisin ole sovittu. Lähde:


https://www.telia.fi/dam/jcr:0df8c8b8-966c-45b3-b7f2-e912f78b8309/YLEISET_TOIMEHDOT_KULUTTAJA.pdf

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei !


Siis irtisanoitko liikkuvan laajakaistan : https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelinliittymat/irtisanominen vai suljitko tilapäisesti?


Ota uudelleen yhteyttä asiakaspalveluun jos liittymän irtisanominen ei onnistunut, näin pyhien aikaan chat on auki.

Vastaa