31-03-2018 21:31
Suljin Liikkuvan laajakaistan 14.3.2018 ja sen piti olla avoinna vielä 14 vrk. Mutta se ei ole vieläkään sulkeutunut. Saisi sulkeutua, ettei tarvitse maksaa turhasta.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
01-04-2018 10:15
Suosittelen olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun irtisanomisasiassa. Yhteystiedot https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot
11. Sopimuksen päättyminen
11.1 Irtisanominen
Sopimus on voimassa toistaiseksi, ellei toisin ole sovittu. Asiakas saa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan viestintäpalvelusopimuksen kahden (2) viikon irtisanomisaikaa noudattaen suullisesti tai kirjallisesti. Teleyritys lähettää irtisanomisesta asiakkaalle kirjallisen vahvistuksen. Asiakas saa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan muuta palvelua koskevan sopimuksen yhden (1) kuukauden irtisanomisaikaa noudattaen, ellei toisin ole sovittu. Lähde:
https://www.telia.fi/dam/jcr:0df8c8b8-966c-45b3-b7f2-e912f78b8309/YLEISET_TOIMEHDOT_KULUTTAJA.pdf
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
01-04-2018 10:21
Hei @Anonymous!
Siis irtisanoitko liikkuvan laajakaistan : https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelinliittymat/irtisanominen vai suljitko tilapäisesti?
Ota uudelleen yhteyttä asiakaspalveluun jos liittymän irtisanominen ei onnistunut, näin pyhien aikaan chat on auki.