Liittymän aukeaminen

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 81 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Miten nopeasti liittymä aukeaa puhelimen saamisesta? Tilasin liittymän viime viikon keskiviikkona tai torstaina. Ei numeronsiirtoa. Sopimuspapereista tämä asia ei selvinnyt tai olen sitten niin puusilmä etten tajunnut katsoa oikeaa kohtaa.

Kiittäen Eemi

7 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Yleensä liittymä aukeaa melkein heti... Jos hait myymälästä puhelimen + liittymän...

Testaa: Toimiiko -> Sitten käytettävissäsi...

En osaa tarkemmin sanoa kun en ole Soneran matkapuhelinasiakas, mutta kun olen Elisalta hakenut niin kyllä se liittymä oli heti käytettävissä...
Tilasin netistä ja sain puhelimen, mutta liittymä ei ole vielä auennut... Kai siinä sitten menee aikaa jonkin verran.
Tilasin puhelimen ja uuden liittymän netistä ja se toimitettiinkin nopeasti. Mutta minäkin ihmettelen, että miksi liittymä ei ole auennut! Muistaakseni liikkeestä hakiessa liittymä on toiminut melkein heti. Voisiko joku asiakaspalvelija vastata, kuinka kauan menee ennen kuin normaalisti aukeaa?

En aio odottaa kyllä viikkoa... Täytyy kai siinä tapauksessa perua tämä kauppa ja hakea uusi liittymä suoraan liikkeestä. Ehkä kuitenkin toisen firman liikkeestä...
Olisiko niin, että netistä tilattu liittymä pitää aktivoida käyttöön, liikkeestä mukaan saatua ei tarvitse. Ohje aktivointiin: http://www5.sonera.fi/ohjeet/SIM-kortin_vaihto#Tilaaminen

Vai koskiko tämä vain uutta sim-korttia vanhaan liittymään ?
Kiitos kovasti tuosta ohjeesta! Liittymä piti tosiaan aktivoida lähettämällä viesti.

Vähän kyllä ihmetyttää, ettei tätä ohjetta ollut annettu missään, tai jos oli niin se oli todella hyvin piilotettu. Ja ihmetyttää sekin, että Sonera ei itse neuvo vaan ohjeita saa vain toisilta asiakkailta...
Eipä kestä. Sama käytäntö muuten on Elisa/Saunalahdella, että tilatut kortit pitää aktivoida ennen käyttöä, shopitista mukaan saadut toimivat heti.
Hei Eemi!
Huomasin, että olitkin jo saanut asian hoidettua asiakaspalvelun kanssa, hyvä juttu. 🙂

Ja Salllla sai oman kortinsa toimimaan PasiS:än ohjeilla. Vastailemme kyllä täällä palstalla, mutta emme aivan reaaliaikaisesti. Ja tärkeintä, että vastaus löytyi -hienoa että meillä on aktiivisia asiakkaita jotka auttavat toisia!

Akuuteissa tilanteissa meidät muuten tavoittaa Omilta sivuilta chatin kautta 24/7. 🙂

Vastaa