Liittymän avaus

  • 2 August 2017
  • 6 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Hei!

 

millonkahan liittyvä avautuu jälleen kun laskut on maksettu 1.8 ja avautuuko liittymä automaattisesti itsestään kun laskut kirjautuu järjestelmään? Olen nyt pari päivää odottanut.


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Nippu89!


Jos olet maksanut laskut esim verkkopankissa niin ne kuittaantuvat maksetuiksi 2-3 pankkipäivässä. Ja jos kaikki laskut on maksettuina liittymä avautuu sitten kun maksut ovat kirjautuneet. Eiköhän loppuviikkoon mennessä avaudu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei Nippu89!


Jos olet maksanut laskut esim verkkopankissa niin ne kuittaantuvat maksetuiksi 2-3 pankkipäivässä. Ja jos kaikki laskut on maksettuina liittymä avautuu sitten kun maksut ovat kirjautuneet. Eiköhän loppuviikkoon mennessä avaudu.




Jos puhelin ei ala toimia lähipäivinä, kannattaa laitteesta käyttää virtoja pois, niin päivittyy takaisin verkkoon @Nippu89. Jos tarvitset pika-avausta, niin itsepalveluna se on 19 euroa ja Telian asiakaspalvelun kautta 39 euroa :smileyhappy:


 


Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/hinnastot/kuluttajahinnastot

Voikohan maksut kirjautua enään tämän päivän puolella? Kello on nyt melkein puol 4, eikä vieläkään näy että olisi maksut tullut perille?

Kunniamerkki +14

Kysymykseesi en osaa vastata, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa että Nordeasta maksettuna on mulla aina mennyt se 3 päivää että näkyy omilla sivuilla maksettuna. Olen joskus tuotakin seurannut huvikseen.. Reskontrassa toki nuo saattaa näkyä silti vaikka ei omilla sivuilla näykään. Ja sen mukaanhan sitä mennään, ei omien sivujen.

Nyt ainakin näkyy, että on erääntyneet laskut maksettu. Ja olen käynnistänyt puhelimen uudestaan muttei siltikään ole vielä nettiä? Mistähän tämä voi johtua?

Moi @Nippu89! Tähän on hankala vastata näkemättä laskutustietoja tarkemmin. Normaalisti liittymä avautuu automaattisesti 1-3 päivän sisällä siitä, kun kaikki erääntyneet laskut on maksettu. Pystytkö ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan tilannetta tarkemmin?

Vastaa