Liittymän data laskenut yllättäen


Hei

 

Huomasin että liittymäni dataraja on laskenut rajattomasta 5 GT/kk


11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@tch41 kirjoitti:

Hei


 


Huomasin että liittymäni dataraja on laskenut rajattomasta 5 GT/kk




Morjesta!


 


Jos et itse ole päivittänyt liittymää mihinkään suuntaan, voihan olla, että jokin määräaikainen etu on päättynyt? Kuullostaa oudolta, että itsestään olisi liittymät muuttuneet. En osaa sanoa, olisko tuo Sonera/TeleFinland -> Telia muutos voinut vaikuttaa? :smileyfrustrated: Mielestäni ei.


 


Ainakin viimeisimmältä laskulta saat tarkistettua, mitä palveluita ja mahdollisia määräaikoja on ollut käytössä ja vertaat vaikka edelliseen laskuun.


 


Myös asiakaspalvelu osaa kertoa tuosta tarkemmin, täällä Yhteisössä ei valitettavasti voida käsitellä asiakkaan tunnistamista vaativia juttuja, enkä esim. minä edes pystyisikään, kun olen vain asiakas siinä missä sinäkin.


 


Aspan yhteystiedot löytyvät täältä, ehkä kätevimmin apua saat chatin puolelta tai jos olet reissussa, niin käväise vaikka Telia Kaupassa, niin tsekkaavat mikä on homman nimi. Kyllä jokin selitys tuohon on saatava.


 


Yhteystiedot täällä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


 


 

Joo. En ole koskenut liittymän asetuksiin. Ja vielä aamulla Nettini oli rajaton mutta nyt rajallinen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@tch41 kirjoitti:

Joo. En ole koskenut liittymän asetuksiin. Ja vielä aamulla Nettini oli rajaton mutta nyt rajallinen




Perin erikoista .Kannattaa tosiaan kysyä, mitä on tapahtunut.

Eli laitan asiakaspalveluun viestiä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@tch41 kirjoitti:

Eli laitan asiakaspalveluun viestiä




Joo laita toki. :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@tch41 kirjoitti:

Hei


 


Huomasin että liittymäni dataraja on laskenut rajattomasta 5 GT/kk




Onko varmasti noin että on rajattomasta laskenut 5 GT/kk vai onko kysymys tästä uudistuksesta jossa näkyy käytetty datan määrä tähän mennessä? Laitan esimerkkinä screenshotin rajattomasta liittymästäni, jossa näkyy että dataa on käytetty tähän mennessä 4 GT ?


 


Minulla on näin. 

Enkä haluaisi maksaa hirveästi enemmän kuin nyt.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

No tuo kyllä kannattaa selvittää aspan kanssa, vaikka chatilla tai yhteydenottopyynnöllä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Selvästi tuossa on kyllä tapahtunut jokin virhe, jos et itse ole liittymää päivittänyt tuollaiseksi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Mikäli liittymän ominaisuuksia muutetaan meidän toimesta, infotaan siinä tapauksessa asiakasta aina hyvissä ajoin. Olisiko tässä sellainen mahdollista että olisit käynyt tekemässä muutoksen itse? Entä oletko aiemmin ollut Tele Finlandin asiakas ja liittymä olisi päivitetty nyt meidän uuteen tarjoomaan? Jos olet laittanut palvelupyynnön niin toki sitä kautta saat sitten tarkemman vastauksen mitä liittymälle on tapahtunut.

Kaikista päivityksistä tulee vahvistus telia.fi -sivustolle kohtaan Laskut ja viestit. Sieltäkin voit käydä kurkkaamassa oletko saanut vahvistusta muutoksesta. Viesti löytyy kun kirjaudut ensin sivustolle Telia-tunnukselle tai pankkitunnuksellasi.

Olen entinen Tele Finlandin asiakas

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tele Finlandin vanhoihin liittymiin ei ole tehty muutoksia operaattorin toimesta joten jos nettimäärä on muuttunut, olet muokannut siinä tapauksessa liittymääsi Telian uuteen tarjoomaan joko itse Telia.fi -sivujen kautta tai sitten olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja liittymää olisi muokattu sitä kautta. Joko katsoit nuo Laskut ja viestit-osion josta aiemmin vinkkasin. Löytyikö sieltä mitään vahvistusta muutoksesta?

Vastaa