Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63823
Kirjoituksia 173816

Liittymän hankkiminen



Highlighted

Liittymän hankkiminen

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Liittymän hankkiminen

1/2

Hei! Tarvisin telialta liittymän, mutta nettipankkitunnukseni eivät ole tulleet vielä niin en pääse tunnistautumaan palveluun. Onko tietoa saisinko muuten liittymää kokeiltua esim liikkeessä? Nimittäin pesutupani laskuttaa puhelimen kautta pyykkäämiset joten prepaidilla ei pysty pyykkejä hoitamaan joka on aika ihme juttu mielestäni..

Kiitos vastauksista, jos joku osaisi vastata! 

0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 419 kpl

2/2

Hei @Maisajee ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Prepaidissa on vähän rajoituksia juu : 

 

  • Telia Prepaid -liittymä ei toimi ulkomailla.
  • Liittymään ei voi tilata maksullisia (laskutettavia) lisäpalveluita.
  • Soitonsiirrot toimivat vain silloin, kun liittymässäsi on puheaikaa jäljellä.
  • Palvelunumeroihin soitettaessa täytyy puheaikaa olla jäljellä vähintään 20 €. (Poikkeuksena yleishyödylliset palvelunumerot, palveluluokka 1)
  • Telia Prepaid -liittymällä ei voi soittaa 1.4.2012 käyttöönotettuihin maksupalvelulain mukaisiin 0606-, 0707- ja 0708-alkuisiin palvelunumeroihin. Tekstiviestien lähettäminen maksupalvelulain mukaisiin 169-, 177- ja 178-alkuisiin lyhytnumeroihin ei ole Telia Prepaid -liittymällä sallittu. Maksupalvelunumeroissa tarjotaan konkreettisia tuotteita, kuten autopesut, elintarvike- ja kahvilaostokset, pysäköinti sekä lehtitilaukset.

Voit vaihtaa minkä tahansa Telian Prepaid-liittymän normaalisti laskutettavaksi Telian puhelinliittymäksi tai Yhteys mukaan -liittymäksi. Vaihtaminen onnistuu kätevästi verkkokaupassa tai Telia Kaupassa. Voit halutessasi säilyttää käyttämäsi prepaid-numerosikin.

Liittymän vaihdon yhteydessä prepaid-liittymän mahdollinen vastaaja sekä aktivoimasi verkkopalvelut (soitonsiirrot ja koputus) poistuvat. Liittymän vaihduttua saat tekstiviestin, jossa kehotetaan sammuttamaan ja käynnistämään puhelin uudelleen. Tämän jälkeen puhelimeesi lähetetään tiedonsiirto ja MMS-asetukset.

 

Tarvitset virallisen henkilötodistuksen mukaasi kun asioit Telia Kaupassa liittymä asioissa eli voimassaoleva henkilökortti tai passi.

Voit myös ottaa samalla liittymääsi mobiilivarmenteen, jolloin sinulle tulee sähköinen henkkari 😉

https://www.telia.fi/kauppa/palvelut/mobiilivarmenne

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.