peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57923 Jäsentä
161429 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Liittymän irtisanominen

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 38
1/2

Liittymän irtisanominen

Yritän irtisanoa liittymääni yhteydenottolomakkeen kautta, mutta se ei suostu lähettämään viestiä, vaan valittaa toistuvasti: Tarkista lähettämäsi tiedot. Olen tarkistanut ne, mutta lomake ei halua sitä uskoa. Kertokaan siis, millä tavalla pystyn netin kautta irtisanomaan mini-liittymäni?!

0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 820
2/2

Vs: Liittymän irtisanominen

@Riekkosak kirjoitti:

Yritän irtisanoa liittymääni yhteydenottolomakkeen kautta, mutta se ei suostu lähettämään viestiä, vaan valittaa toistuvasti: Tarkista lähettämäsi tiedot. Olen tarkistanut ne, mutta lomake ei halua sitä uskoa. Kertokaan siis, millä tavalla pystyn netin kautta irtisanomaan mini-liittymäni?!

Heippa @Riekkosak!

Ei hätiä mitiä! Ohjeet löytyvät täältä. Sinun tapauksessasi tekisin sen asiakaspalvelun kautta esim. chat 24/7. Tuosta lomakkeen häiriöstä en osaa sanoa, joka voi johtua myös käyttämästäsi selaimesta. Näillä tiedoilla sinun pitäisi päästä ainakin alkuun Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich