Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64967
Kirjoituksia 176631

Liittymän irtisanominen



Highlighted

Liittymän irtisanominen

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Liittymän irtisanominen

1/4

Irtisanon asiakasnro ********** puhelin tai laajakaistanro ************* ja jos vielä löytyy vpk ajoilta *************** nimissä löytyy muita liittymiä niin kaikki kiinni jotka ovat osoitteeseen ***************.. On se nyt kumma että ei soittamalla liittymiä kiinni saa.. Onko tämä nyt tällä selvä?

EDIT: Tunnisteet poistettu tietoturvasyistä/katjane

Vastaa
3 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 233 kpl

2/4

Hei @Lahdeos9 ja tervetuloa Yhteisöön!

Täällä keskustelu on kaikille avointa ja asioita käsittelemme yleismaallisesti, asiakastietoihin emme siis tietoturvasyistä pääse käsiksi.

Liittymäasiat hoituvat kyllä puhelimitsekin, mutta yhteydenottokanavia on monia joista voi itselleen sopivimman valita. Mikäli liittymä on kuluttaja-liittymä, voit olla yhteydessä kuluttaja-asiakaspalveluun. Yritystuotteiden osalta sinua auttaa Yritysasiakaspalvelu.

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

3/4

Irtisanoin Liigan toukokuun puolivälissä ja nyt tuli syyskuun Liiga-lasku.

Miten Telian Liigasta pääsee aikuisten oikeesti eroon ?

 

Turha luulla, että maksan laskua. **** tämmönen turha säätäminen huijari-firman kanssa.

 

Edit: HannaSu: Muokattu viestiä

Vastaa
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 249 kpl

4/4

Hei @kekerane!

 

Onpa todella outoa, että tuosta on sinulle tullut lasku vaikka kyseinen kanavapaketti olisi irtisanottu toukokuussa. Näin ei pitäisi olla. Olisitko ystävällisesti yhteydessä tästä asiasta asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin välityksellä, niin asiaa päästään selvittämään tarkemmin. 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.