Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lahdeos9
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymän irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Irtisanon asiakasnro ********** puhelin tai laajakaistanro ************* ja jos vielä löytyy vpk ajoilta *************** nimissä löytyy muita liittymiä niin kaikki kiinni jotka ovat osoitteeseen ***************.. On se nyt kumma että ei soittamalla liittymiä kiinni saa.. Onko tämä nyt tällä selvä?

EDIT: Tunnisteet poistettu tietoturvasyistä/katjane

3 vastausta
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 175 custom-general.kudos
  • 338 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Lahdeos9 ja tervetuloa Yhteisöön!

Täällä keskustelu on kaikille avointa ja asioita käsittelemme yleismaallisesti, asiakastietoihin emme siis tietoturvasyistä pääse käsiksi.

Liittymäasiat hoituvat kyllä puhelimitsekin, mutta yhteydenottokanavia on monia joista voi itselleen sopivimman valita. Mikäli liittymä on kuluttaja-liittymä, voit olla yhteydessä kuluttaja-asiakaspalveluun. Yritystuotteiden osalta sinua auttaa Yritysasiakaspalvelu.

Telia Yhteisön moderaattori
kekerane
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Irtisanoin Liigan toukokuun puolivälissä ja nyt tuli syyskuun Liiga-lasku.

Miten Telian Liigasta pääsee aikuisten oikeesti eroon ?

 

Turha luulla, että maksan laskua. **** tämmönen turha säätäminen huijari-firman kanssa.

 

Edit: HannaSu: Muokattu viestiä

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @kekerane!

 

Onpa todella outoa, että tuosta on sinulle tullut lasku vaikka kyseinen kanavapaketti olisi irtisanottu toukokuussa. Näin ei pitäisi olla. Olisitko ystävällisesti yhteydessä tästä asiasta asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin välityksellä, niin asiaa päästään selvittämään tarkemmin. 

| Telia Yhteisön moderaattori |