Kirjoitettu
14-08-2019
10:12
Muokattu
14-08-2019
10:47
Katjane
Irtisanon asiakasnro ********** puhelin tai laajakaistanro ************* ja jos vielä löytyy vpk ajoilta *************** nimissä löytyy muita liittymiä niin kaikki kiinni jotka ovat osoitteeseen ***************.. On se nyt kumma että ei soittamalla liittymiä kiinni saa.. Onko tämä nyt tällä selvä?
EDIT: Tunnisteet poistettu tietoturvasyistä/katjane
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
14-08-2019 10:58
Hei @Lahdeos9 ja tervetuloa Yhteisöön!
Täällä keskustelu on kaikille avointa ja asioita käsittelemme yleismaallisesti, asiakastietoihin emme siis tietoturvasyistä pääse käsiksi.
Liittymäasiat hoituvat kyllä puhelimitsekin, mutta yhteydenottokanavia on monia joista voi itselleen sopivimman valita. Mikäli liittymä on kuluttaja-liittymä, voit olla yhteydessä kuluttaja-asiakaspalveluun. Yritystuotteiden osalta sinua auttaa Yritysasiakaspalvelu.
Kirjoitettu
08-09-2019
19:12
Muokattu
08-09-2019
19:20
HannaSu
Irtisanoin Liigan toukokuun puolivälissä ja nyt tuli syyskuun Liiga-lasku.
Miten Telian Liigasta pääsee aikuisten oikeesti eroon ?
Turha luulla, että maksan laskua. **** tämmönen turha säätäminen huijari-firman kanssa.
Edit: HannaSu: Muokattu viestiä
08-09-2019 19:23