Liittymän irtisanominen

  • 14 August 2019
  • 3 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Irtisanon asiakasnro ********** puhelin tai laajakaistanro ************* ja jos vielä löytyy vpk ajoilta *************** nimissä löytyy muita liittymiä niin kaikki kiinni jotka ovat osoitteeseen ***************.. On se nyt kumma että ei soittamalla liittymiä kiinni saa.. Onko tämä nyt tällä selvä?

EDIT: Tunnisteet poistettu tietoturvasyistä/katjane


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei @Lahdeos9 ja tervetuloa Yhteisöön!

Täällä keskustelu on kaikille avointa ja asioita käsittelemme yleismaallisesti, asiakastietoihin emme siis tietoturvasyistä pääse käsiksi.

Liittymäasiat hoituvat kyllä puhelimitsekin, mutta yhteydenottokanavia on monia joista voi itselleen sopivimman valita. Mikäli liittymä on kuluttaja-liittymä, voit olla yhteydessä kuluttaja-asiakaspalveluun. Yritystuotteiden osalta sinua auttaa Yritysasiakaspalvelu.

Irtisanoin Liigan toukokuun puolivälissä ja nyt tuli syyskuun Liiga-lasku.


Miten Telian Liigasta pääsee aikuisten oikeesti eroon ?


 


Turha luulla, että maksan laskua. **** tämmönen turha säätäminen huijari-firman kanssa.


 


Edit: HannaSu: Muokattu viestiä

Hei @kekerane!


 


Onpa todella outoa, että tuosta on sinulle tullut lasku vaikka kyseinen kanavapaketti olisi irtisanottu toukokuussa. Näin ei pitäisi olla. Olisitko ystävällisesti yhteydessä tästä asiasta asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin välityksellä, niin asiaa päästään selvittämään tarkemmin. 

Vastaa