Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64371
Kirjoituksia 175082

Liittymän laskutus



Highlighted

Liittymän laskutus

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 501 kpl

Liittymän laskutus

1/22

Minulla Telian puhelinliittymän laskutuskausi päättyy aina kuukauden 2. päivänä. No nyt kyllä laskutuskausi taas vaihtui ja laskukin tuli verkkopankkiin kuten pitääkin.

 

Se mikä ei tällä kerralla ole toiminut kuten pitää on, että Omilla sivuilla ei liittymän käyttötiedot ole laskutuskauden vaihtuessa nollautuneet , vaan siellä näkyy edelleen jo laskutetun kauden tiedot. Aiotteko laskuttaa ne kahteen kertaan vai mikä siellä tökkii???

 

Kyllä tämä aiemmin on toiminut ihan oikein.

0 tykkäystä
21 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 501 kpl

21/22

No niin. Nyt näyttäisi tilanne käyttötietojen osalta korjaantuneen. Kiitos siitä.

 

Vähän huono maku kyllä koko sopasta jäi , sillä ensin aspa ei oikein uskonut , että mitään vikaa systeemeissä on ja kun tein vikailmoituksen , niin vastaus oli , että älä valita ja odottele vain.

 

No odoteltu on ja vian korjaukseen meni melkein kolme viikkoa. Mielestäni se on aika surkea suoritus Telialta.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

22/22

@kustaa1967  kirjoitti:

 

Vähän huono maku kyllä koko sopasta jäi , sillä ensin aspa ei oikein uskonut , että mitään vikaa systeemeissä on ja kun tein vikailmoituksen , niin vastaus oli , että älä valita ja odottele vain.

 

No odoteltu on ja vian korjaukseen meni melkein kolme viikkoa. Mielestäni se on aika surkea suoritus Telialta.


Todella harmi kuulla, että tästä jäi sinulle huono fiilis! Kyseinen tilanne kosketti tosiaan osaa asiakkaistamme, ja ajoittain viankorjaukseen saattaa mennä tovikin riippuen siitä, millainen häiriö on kyseessä, ja mistä tilanne johtuu. 

 

Otamme jatkossakin mieluusti vastaan ilmoituksia mahdollisista häiriöistä, tai muista eteen osuvista haasteista palveluidemme käytössä. Nämä ovat meille aina tärkeää infoa, ja missään nimessä ei haluta jättää sellaista tunnetta, että häiriö olisi mitenkään vähäpätöinen. Pahoittelut siis vielä omasta puolestani, ja kiitokset häiriöilmoituksen teosta! Otetaan tästä ehdottomasti opiksi! 

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.