Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kustaa1967
Konkari
  • 274 custom-general.kudos
  • 630 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Liittymän laskutus

Minulla Telian puhelinliittymän laskutuskausi päättyy aina kuukauden 2. päivänä. No nyt kyllä laskutuskausi taas vaihtui ja laskukin tuli verkkopankkiin kuten pitääkin.

 

Se mikä ei tällä kerralla ole toiminut kuten pitää on, että Omilla sivuilla ei liittymän käyttötiedot ole laskutuskauden vaihtuessa nollautuneet , vaan siellä näkyy edelleen jo laskutetun kauden tiedot. Aiotteko laskuttaa ne kahteen kertaan vai mikä siellä tökkii???

 

Kyllä tämä aiemmin on toiminut ihan oikein.

21 vastausta
kustaa1967
Konkari
  • 274 custom-general.kudos
  • 630 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

No niin. Nyt näyttäisi tilanne käyttötietojen osalta korjaantuneen. Kiitos siitä.

 

Vähän huono maku kyllä koko sopasta jäi , sillä ensin aspa ei oikein uskonut , että mitään vikaa systeemeissä on ja kun tein vikailmoituksen , niin vastaus oli , että älä valita ja odottele vain.

 

No odoteltu on ja vian korjaukseen meni melkein kolme viikkoa. Mielestäni se on aika surkea suoritus Telialta.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


@kustaa1967  kirjoitti:

 

Vähän huono maku kyllä koko sopasta jäi , sillä ensin aspa ei oikein uskonut , että mitään vikaa systeemeissä on ja kun tein vikailmoituksen , niin vastaus oli , että älä valita ja odottele vain.

 

No odoteltu on ja vian korjaukseen meni melkein kolme viikkoa. Mielestäni se on aika surkea suoritus Telialta.


Todella harmi kuulla, että tästä jäi sinulle huono fiilis! Kyseinen tilanne kosketti tosiaan osaa asiakkaistamme, ja ajoittain viankorjaukseen saattaa mennä tovikin riippuen siitä, millainen häiriö on kyseessä, ja mistä tilanne johtuu. 

 

Otamme jatkossakin mieluusti vastaan ilmoituksia mahdollisista häiriöistä, tai muista eteen osuvista haasteista palveluidemme käytössä. Nämä ovat meille aina tärkeää infoa, ja missään nimessä ei haluta jättää sellaista tunnetta, että häiriö olisi mitenkään vähäpätöinen. Pahoittelut siis vielä omasta puolestani, ja kiitokset häiriöilmoituksen teosta! Otetaan tästä ehdottomasti opiksi!