peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52569 Jäsentä
151314 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Liittymän laskutus



Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 206
11/22

Vs: Liittymän laskutus


@irritus@  kirjoitti:

Täällä datalaskuri on nollautunut, mutta saldo on selvästi edellisen laskutuskauden saldo.

 


Ihan samat on sävelet eli mistään yksittäistapauksesta ei ole kyse. Siis kyllä minullakin datalaskuri kauden vaihtuessa nollaantui , mutta puhelut ja viestit jämähtivät paikalleen näyttämään edellisen laskutuskauden tietoja ja uudet tiedot eivät Omille sivuille eikä mobiiliappiin päivity.

 

Onko asia edes tutkinnassa , niin sitä tietoa en ole saanut , vaikka sen vikailmoituksen tein.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 146
12/22

Vs: Liittymän laskutus

Itse ongelma on tiedostettu ja selvityksessä kyllä.

 

Sinun tilanteesta en pysty sanomaan tarkemmin että onko sinun nimissä tiketti tutkinnassa kun vaatii pääsyn asiakastietoihin.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 206
13/22

Vs: Liittymän laskutus


@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

Itse ongelma on tiedostettu ja selvityksessä kyllä.

 

Sinun tilanteesta en pysty sanomaan tarkemmin että onko sinun nimissä tiketti tutkinnassa kun vaatii pääsyn asiakastietoihin.


Ei tämä näytä olevan mikään yksittäinen ongelma , vaan koskee useampaa asiakasta. Hyvä , että lopultakin olette ottaneet asian selvitykseen , vaikka ensin näytti siltä , ettei asia kiinnosta Telialla yhtään ketään.

 

Oma tilanteeni ratkeaa ymmärtääkseni samalla kertaa muiden kanssa. Laittakaapa hommaan vauhtia , sillä vika on kestänyt jo toista viikkoa.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 343
14/22

Vs: Liittymän laskutus

Laskukin tuli ja nyt minulla on neljä toisistaan eroavaa asiakirjaa yhdestä ja samasta liittymästä.

 

 alkupvm
tilausvahvistus18.11.201813,00
toimitusvahvistus14.11.20189,99
saldotieto 12,99
lasku11.11.201813,00

 

Haloo ja pitkä huokaus!

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 206
15/22

Vs: Liittymän laskutus


@irritus  kirjoitti:

Laskukin tuli ja nyt minulla on neljä toisistaan eroavaa asiakirjaa yhdestä ja samasta liittymästä.

 

 alkupvm
tilausvahvistus18.11.201813,00
toimitusvahvistus14.11.20189,99
saldotieto 12,99
lasku11.11.201813,00

 

Haloo ja pitkä huokaus!


Tätä minäkin olen pelännyt koko ajan. Taitaa olla viisainta jättää maksamatta laskut kunnes Telia saa selvitettyä soppansa.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-01-2015
Kirjoituksia: 70
16/22

Vs: Liittymän laskutus


@kustaa1967  kirjoitti:

@irritus  kirjoitti:

Laskukin tuli ja nyt minulla on neljä toisistaan eroavaa asiakirjaa yhdestä ja samasta liittymästä.

 

  alkupvm
tilausvahvistus 18.11.2018 13,00
toimitusvahvistus 14.11.2018 9,99
saldotieto   12,99
lasku 11.11.2018 13,00

 

Haloo ja pitkä huokaus!


Tätä minäkin olen pelännyt koko ajan. Taitaa olla viisainta jättää maksamatta laskut kunnes Telia saa selvitettyä soppansa.


Lasku- tai muihin asiakastietoihin ei täällä Yhteisössä päästä tarkemmin käsiksi, joten siihen ei valitettavasti päästä antamaan parempaa selvitystä.
Jos mahdollista, niin meille voi laittaa esimerkiksi Telia Finlandin Facebook-sivujen yksityisviesillä tai Omien sivujen chatin kautta tiedot näistä, jotta päästään tarkemmin lasku ja vahvistukset katsomaan kuntoon.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 206
17/22

Vs: Liittymän laskutus


@JoonasLam  kirjoitti:


Lasku- tai muihin asiakastietoihin ei täällä Yhteisössä päästä tarkemmin käsiksi, joten siihen ei valitettavasti päästä antamaan parempaa selvitystä.
Jos mahdollista, niin meille voi laittaa esimerkiksi Telia Finlandin Facebook-sivujen yksityisviesillä tai Omien sivujen chatin kautta tiedot näistä, jotta päästään tarkemmin lasku ja vahvistukset katsomaan kuntoon.



Joo niinhän se on. No ne vikailmoitukset on tehty jo monta päivää sitten tarpeellisin tiedoin , joten ei puutu muuta kuin , että korjaatte mokanne.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 206
18/22

Vs: Liittymän laskutus


@SannaMKoo  kirjoitti:



Tietojen päivittymisen tulisi tosiaan tapahtua ihan automaattisesti, ja ajoittain näissä saattaa olla pieniä viivästymisiä. Tilannetta ilman muuta seuraillaan jo nyt täälläkin, mutta jos tiedot eivät kohdallasi päivity, niin kannattaa vielä tehdä häiriöilmoitus. Tällöin vielä erikseen myös ilmoitamme sinulle, kun häiriö on saatu korjattua!


Juu.

 

Pelkäksi seurailuksi näköjään tämä sitten meni , kun mitään korjausta ei ole tullut. Hoh hoijaa jo pian kaksi viikkoa on ollut vika päällä ja vikaimoituksestakin on jo melkein viikko. Korjausta vain ei kuulu.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 137
19/22

Vs: Liittymän laskutus

Häiriö on edelleen korjauksessa ja pyrimme saamaan asian kuntoon niin pian kuin mahdollista. Eli häiriön kanssa tehdään töitä, eikä asian hoito ole unohtunut mihinkään Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 206
20/22

Vs: Liittymän laskutus


@SaJoonas  kirjoitti:

Häiriö on edelleen korjauksessa ja pyrimme saamaan asian kuntoon niin pian kuin mahdollista. Eli häiriön kanssa tehdään töitä, eikä asian hoito ole unohtunut mihinkään Hymiö Onnellinen


Niinpä. Täältä käsin on mahdotonta tietää tapahtuuko siellä korjauksessa yhtään mitään. Sen kyllä tiedän , että kahden viikon korjausaika on kohtuuttoman pitkä. Joko ne korjaajat ei tee mitään tai mikä vielä pahempaa , että he eivät osaa tehdä mitään.

 

Hopi hopi nyt sen korjauksen kanssa.

0 tykkäystä