Liittymän myyntitilanteessa virheelliset hintatiedot

  • 20 April 2020
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia

Käsittämätöntä mutta totta! Minulle soitti tammikuussa telialta myyjä ja kertoi, että kun olrn ollut niin pitkään asiakas saan nyt vielä yhden netin, ja laskuni loppusumma ei muutu! Eli samaan hintaan. Vain postimaksu, kertaluontoinen piti maksaa. Ihmettelin mutta otin tarjouksen vastaan tyytyväisenä. Nyt sitten ihmettelinkin kovati, että tämä postimaksu oli kallis, olikin laitemaksu, ja nyt menee yli 23 e kuussa tähän netti liittymään. Telia lupasi kuunnella nauhat tän sankarin ja mun keskustelusta, ja katsotaan sittrn miten etenee, mutta tuntuu että luotto on mennyt ja äänrstään jaloillani ja siirryn muualle asiakkaaksi.

EDIT katjane: muokattu otsikkoa


2 kommenttia

Käsittääkseni riitatilanteissa on jokin instanssi, esim. Kuluttaja asiamies tms. Selvittämään vyyhtiä. Telia tämän tapauksen takia on menenttänyt jo 3 asiakasta,  sillä äitini sattumalta kuuli tämän puhelinkeskusteluni myyjän kanssa, ja on hyvin loukkaantunut tästä petoksesta ja aikoo siirtyä pois telialta. Samoin pari lähisukulaista. Itse ajattrlin antaa vielä telialle mahfollisuuden korjata virheensä, mutta en jää loputtomiin odottamaan sitä tapahtuvaksi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Harmillista kuulla, että tällainen tilanne on tapahtunut. On ensiarvoisen tärkeää, että myyntitilanteessa asiakkaalle kerrotaan tarkasti tuotteesta mitä ollaan tilaamassa ja siitä koituvat kustannukset. Vahvistustukseksi lähetämme myös asiakkaalle sähköpostilla tilauksesta tiedot. Olitko tätä vahvistusta saanut ja oliko siinä hinta yms sopimuksen tarkemmat tiedot sen mukaan mitä olitte myyjän kanssa sopineet? Kovin tarkasti en nyt pysty tätä kommentoimaan kun en tiedä millaisesta tuotteesta/laitteesta on kyse, mutta hyvä jos asia on meillä nyt selvityksessä. Kuluttaja-asiamies on ilman muuta yksi taho, johon voit halutessasi olla yhteydessä.

Vastaa