Liittymän siirto DNA:lta Telialle

  • 26 August 2019
  • 5 kommenttia
  • 57 katselukertaa

Moi! Olen siirtämässä mobiililiittymät DNA:lta Telialle. Siirron piti tapahtua tänään klo 14 mutta mitään ei ole tapahtunut, vanhat DNA-liittymät toimivat edelleen. Onko tämä ihan ok? Tilasin liittymät noin puolitoista viikkoa sitten ja sain samlla uudet sim kortit


5 kommenttia

@JouniUAh@  kirjoitti:

Moi! Olen siirtämässä mobiililiittymät DNA:lta Telialle. Siirron piti tapahtua tänään klo 14 mutta mitään ei ole tapahtunut, vanhat DNA-liittymät toimivat edelleen. Onko tämä ihan ok? Tilasin liittymät noin puolitoista viikkoa sitten ja sain samlla uudet sim kortit




 


Moikka @JouniUAh ja tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:


 


Hyvä, että laitoit viestiä. Siirtoaika saattaa toisinaan muuttua alkuperäisestä tilausvaiheessa ilmoitetusta siirtoajasta, koska molempien operaattoreiden täytyy vahvistaa liittymän siirto. Tieto vahvistetusta siirtoajasta tulee aina tekstiviestillä. Oletko tänään saanut viestiä tuohon liittyen?


 


En pääse täältä Yhteisöstä käsin kurkkaamaan liittymiesi tietoja, mutta voit laittaa meille viestiä kirjautumalla Omien sivujen chattiin tai yhteydenottopyynnöllä, niin katsotaan että kaikki on kunnossa. :smileyhappy:

Hei! En ole saanut tekstiviestiä vaihdosta. Eli ei ole tullut uutta tietoa, että milloin uudet sim-kortit tulevat käyttöön.


 


 


Edit LiisaMn: poistettu viestistä allekirjoitus


Jos haluat lisätä viesteihisi allekirjoituksen, se onnistuu valitsemalla oman profiilin asetuksista henkilökohtaiset tiedot > allekirjoitus.

Hei! Vielä hieman jatkoa..En pääse poman sivun chattiin -saan ilnoituksen että minulla ei ole oikeuksia sinne -johtuneekohan siitä että minulla ei ole vielä rekisteröityä telian numeroa.  Yhteydenottopyyntöönkään en päässyyt, ipadini jää junnamaan paikkalleen eikä lataa sivua.


 


 


Edit LiisaMn: poistettu viestistä allekirjoitus

Okei, siinä tapauksessa olisi hyvä vielä tarkistaa tarkemmin liittymien siirron tilanne ja vahvistettu siirtopäivä. Omien sivujen chat on auki 24/7 ja muut asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä. :smileyhappy:


@JouniUAh@  kirjoitti:

En pääse poman sivun chattiin -saan ilnoituksen että minulla ei ole oikeuksia sinne -johtuneekohan siitä että minulla ei ole vielä rekisteröityä telian numeroa.



Jos sinulla ei ole vielä aktiivisia liittymiä täällä meillä niin et pääse vielä kirjautumaan Omille sivuille.


 


Voit laittaa meille yksityisviestin myös esimerkiksi Facebookin tai Twitterin Telia Finland -tileillä, jos sinulla on niihin tunnukset. Tottakai meidät tavoittaa myös puhelimitse tai varaamalla soittoajan

Vastaa