Liittymän tilauksen yhteydessä luvattu lahjakortti?

  • 29 October 2020
  • 10 kommenttia
  • 607 katselukertaa

Tilasin 2.8.2020 kampanjan voimassa ollessa Telian kännykkäliittymän. Sen kylkiäisenä luvattiin 30€ K-ryhmän lahjakortti. Milloin tuo lahjakortti toimitetaan? Liittymän pari ensimmäistä laskuakin on jo maksettu.


 


Edit ReOlivia: Poistettu allekirjoitus. Voit halutessasi kirjoittaa profiiliisi tietoja itsestäsi.


10 kommenttia


@kjohanss@  kirjoitti:

Tilasin 2.8.2020 kampanjan voimassa ollessa Telian kännykkäliittymän. Sen kylkiäisenä luvattiin 30€ K-ryhmän lahjakortti. Milloin tuo lahjakortti toimitetaan? Liittymän pari ensimmäistä laskuakin on jo maksettu.


 


Edit ReOlivia: Poistettu allekirjoitus. Voit halutessasi kirjoittaa profiiliisi tietoja itsestäsi.




Huomenta! Tuo lahjakortti olisi sinulle jo pitänyt lähteä. Ottaisitko yhteyttä asiakaspalveluun niin selvitetään missä K-ryhmän lahjakortti oikein luuraa.

Vaihdoin liittymäni telialle 28.9.2020 ja minulle luvattiin kanssa 30 euron k-ryhmän lahjakortti eikä ole näkynyt. Olin pari kuukautta sitten yhteydessä asiakaspalveluun jossa sanottiin että kun liittymä on ollut 2 kuukautta niin lahjakortti lähetetään minulle postitse ja vieläkin odottelen lahjakorttiani...

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Eetu_aleks1@  kirjoitti:

Vaihdoin liittymäni telialle 28.9.2020 ja minulle luvattiin kanssa 30 euron k-ryhmän lahjakortti eikä ole näkynyt. Olin pari kuukautta sitten yhteydessä asiakaspalveluun jossa sanottiin että kun liittymä on ollut 2 kuukautta niin lahjakortti lähetetään minulle postitse ja vieläkin odottelen lahjakorttiani...




Heippa @Eetu_aleks1 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan! Kiva että löysit paikalle 😁>


 


Äkkiseltään näillä tiedoin sanoisin, että kyllä sinullekin tässä tapauksessa olisi lahjakortti pitänyt jo lähteä. Onko sinulla Minun Telia -sovellusta vielä käytössä? Jos kirjaudut sovellukseen, niin voisimme sieltä löytyvän chatin kautta vilkaista missä lahjakorttisi viipyy.


 

Kunniamerkki

Otin Telian liittymän vuodenvaihteessa 2022.luvattiin 30€ lahjakortti Telian liikkeisiin. Kyselin kevään mittaan korttia, ei kuulunut. Viimein heinäkuussa tuli pahoittelujen kera että anteeksi kun on vähän myöhässä. Marssin Telia Kauppaan ostoksille, myyjä sanoi että kortti on mennyt kesäkuussa vanhaksi!? Chattailin ja soittelin asiakaspalveluun monet kerrat, kysyin että ensiksi, miten se voi mennä vanhaksi ennen tuloaan toiseksi, eikö se pitäisi olla vuoden voimassa. Myöntivät sen ja sanoivat että laittavat uuden. Ei kuulunut, soitin, ja minulle sanottiin että valitettavasti emme voi enää laittaa sinulle uutta korttia. Näyttää olevan Telialta suurta huijausta tuo lahjakorttikalastelu. Näyttää olevan muillakin samanlaisia ongelmia. Ihme jos ei kukaan ole ottanut kuluttajasuojaan yhteyttä, täyttää melkeinpä petoksen tunnusmerkit

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Otin Telian liittymän vuodenvaihteessa 2022.luvattiin 30€ lahjakortti Telian liikkeisiin. Kyselin kevään mittaan korttia, ei kuulunut. Viimein heinäkuussa tuli pahoittelujen kera että anteeksi kun on vähän myöhässä. Marssin Telia Kauppaan ostoksille, myyjä sanoi että kortti on mennyt kesäkuussa vanhaksi!? Chattailin ja soittelin asiakaspalveluun monet kerrat, kysyin että ensiksi, miten se voi mennä vanhaksi ennen tuloaan toiseksi, eikö se pitäisi olla vuoden voimassa. Myöntivät sen ja sanoivat että laittavat uuden. Ei kuulunut, soitin, ja minulle sanottiin että valitettavasti emme voi enää laittaa sinulle uutta korttia. Näyttää olevan Telialta suurta huijausta tuo lahjakorttikalastelu. Näyttää olevan muillakin samanlaisia ongelmia. Ihme jos ei kukaan ole ottanut kuluttajasuojaan yhteyttä, täyttää melkeinpä petoksen tunnusmerkit



Jopas on ollut työläs operaatio. 🙄 Tässä on tosiaan käynyt niin että noita lahjakortteja ei ole enää ollut käytössä ja vanhentuneiden lahjakorttien voimassaoloakaan ei ole ollut mahdollista jatkaa, joten homma on jäänyt vähän puolitiehen. Tiedustelimme taustajengiltä että kuinka tässä voidaan nyt toimia ja yksi ratkaisu on se että piipahdat Telia Kaupassa niin me välitämme sinne tiedon että olet tulossa ja että he hoitavat sinulle tuon lahjakortin. Kerrotko kuitenkin ensin missä Telia Kaupassa olet asioinut ja minne olisit menossa niin tiedetään laittaa viestiä oikealle taholle?

Kunniamerkki

Lappeenrannan telia on Imatraa lähinnä. Ja sinne tarjosin sitä korttia  30.11 olisi sinnepäin asiaa

Olishan se hienoa jos asia viimein järjestyis😁

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Lappeenrannan telia on Imatraa lähinnä. Ja sinne tarjosin sitä korttia  30.11 olisi sinnepäin asiaa

Olishan se hienoa jos asia viimein järjestyis😁

 

Selvitettään tätä asiaa, onnistuisiko tuo Telia Kaupassa asiointi näin suoraan tämän Yhteisön keskustelun perusteella. Asian hoitaminen kuntoon ja loppuun vaatii kuitenkin asiakastietojen käsittelyä, joten sinun tulisi nyt olla yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta tai puhelimitse. Sieltä päästään sitten katsomaan tuo lahjakortti kuntoon asiakastietojen kera.

Kunniamerkki

No niinhän siinä kävi että taas luvattiin että käy vaan Telian kaupassa,kortti on voimassa. Kissan paskat, sähköpostia tuli että eipäs olekaan, et tule ikinä saamaan lupaamaamme lahjakorttia, ja asia on loppuun käsitelty, ja piste. Onko todella niin että tuollainen firma ilkeää kohdella asiakkaitaan noin törkeästi. Minun talouteni ei onneksi vielä kaadu tuohon summaan mutta Telian käytös todella istuttaa. En todellakaan edes ne pissaa Telian suuntaan mutta periaatteen vuoksi haluan kysyä kuluttajariitalautakunnan  mielipiteen asiasta. Mutta, hyvästi Telia, ikuisiksi ajoiksi.ehkä tämä ratkaisu toi teille 30€ hetkellisen voiton mutta ehkä pitemmän päälle saatte hävitä vähän enemmän. Ei kierroudella pitkälle pötkitä

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

No niinhän siinä kävi että taas luvattiin että käy vaan Telian kaupassa,kortti on voimassa. Kissan paskat, sähköpostia tuli että eipäs olekaan, et tule ikinä saamaan lupaamaamme lahjakorttia, ja asia on loppuun käsitelty, ja piste. Onko todella niin että tuollainen firma ilkeää kohdella asiakkaitaan noin törkeästi. Minun talouteni ei onneksi vielä kaadu tuohon summaan mutta Telian käytös todella istuttaa. En todellakaan edes ne pissaa Telian suuntaan mutta periaatteen vuoksi haluan kysyä kuluttajariitalautakunnan  mielipiteen asiasta. Mutta, hyvästi Telia, ikuisiksi ajoiksi.ehkä tämä ratkaisu toi teille 30€ hetkellisen voiton mutta ehkä pitemmän päälle saatte hävitä vähän enemmän. Ei kierroudella pitkälle pötkitä

Isot pahoittelut, että asia ei hoitunut asiakaspalvelun kautta. Kyseessä on ollut lahjakortti, jonka voimassaoloaika on päättynyt kesäkuussa ja sen voimassaoloa ei ole ollut mahdollista jatkaa sen jälkeen. Ymmärrän, että tilanne harmittaa eikä tämä ole johtunut sinusta, että kortti on ehtinyt vanhentua ennen kuin olet sen saanut. Tässä on meidän puolelta nyt käynyt virhe, jos lahjakortti ei ole saapunut sinulle ajoissa perille. Kyseistä lahjakorttia emme voi kuitenkaan aktivoida uudestaan, koska se on vanhentunut. Mistään huijaamisesta tai kieroilusta ei ole kyse, eli tarkoituksella emme ole toimittaneet sinulle vanhentunutta lahjakorttia. Täältä Yhteisön kautta minun on vaikea ottaa kantaa, miksi lahjakortti ei ole saapunut sinulle ajoissa, enkä osaa sanoa mitä tuossa on mahdollisesti tapahtunut. Kurja kuulla, että tämän johdosta aiot vaihtaa asiakkuutesi muualle. Jos haluat selvittää asiaa vielä kanssamme, voit laittaa viestiä esimerkiksi tällä lomakkeella ja voit linkata siihen tämän keskustelun mukaan, ja tarvittaessa asiakaspalvelu voi konsultoida meitä moderaattoreita tästä tilanteesta.

Kunniamerkki

Eihän mulla mitään selitystä tälle typeryydelle enää ole. Ihmettelelen todella että vuoden voimassa oleva kortti voidaan lopettaa ennen puolta vuotta, jopa ennen kuin kortti on saapunut minulle. Ja vastaus on tylysti että asia on loppuunkäsitelty. Niinkö tosiaan luulette. Olen köyhä mies mutta en vielä niin köyhä että talouteni tähän kaatuu, mutta siitä huolimatta haluan katsoa mitä kuluttajariitalautakunta asiasta sanoo. Palataataan asiaan. Terv.  Matti

Vastaa