Liittymän tilaus

  • 28 September 2016
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

hei! olin tilaamassa liittymää teiltä, sopiva L plus ja loppuvaiheessa liittymä muutettiin sonera simppeliksi. Haluaisin tietää miksi se vaihdettiin? Ja keskeytin sen tilauksen. Tarviin kummiskin semmoisen liittymän jossa on hyvä ja nopea netti.
Sen halua sellasta liittymää missä on saldoa ja sitä pitäisi ladata kokoajan.
Terv, Seliatu Ahmed

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@selkkusellu kirjoitti:
hei! olin tilaamassa liittymää teiltä, sopiva L plus ja loppuvaiheessa liittymä muutettiin sonera simppeliksi. Haluaisin tietää miksi se vaihdettiin? Ja keskeytin sen tilauksen. Tarviin kummiskin semmoisen liittymän jossa on hyvä ja nopea netti.
Sen halua sellasta liittymää missä on saldoa ja sitä pitäisi ladata kokoajan.
Terv, Seliatu Ahmed

Tervehdys @selkkusellu!

 

En osaa sanoa suoraa vastausta kysymykseesi, joten tässä tapauksessa kannattaa olla yhteydessä Sonera asiakaspalveluun esimerkiksi seuraavanlaisesti:

Näin asiasi ratkeaa parhaiten! :smileyvery-happy:

 

PS. Muistathan, että Sonera Klaanin foorumissa kaikki keskustelut ovat julkisia joten henkilökohtaisia asioita (esim. henkilötiedot, liittymän sopimukset yms.) ei käsitellä täällä :smileywink:

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Vielä jatkoa edelliseen...

 

Sonera Simppeli -liittymä sopii niille, jotka käyttävät puhetta, tekstareita ja dataa kulutuksen mukaan.

 

Ilmeisesti olet tilannut Soneralta väärinkäsityksen summasta kuukausihintaisen paketin eli Sonera Sopiva L -paketista Sonera Simppeliksi, mutta ilmeisesti olisit halunnut Sonera Prepaid -liittymän johon siis ladataan itse saldoa ja joka ei ole kk-hintainen liittymä? :smileyhappy:

 

Siis prepaid liittymää en halua. Mutta otan yhteyttä soneraan ja keskustelen siellä heidän kanssaan!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@selkkusellu kirjoitti:
Siis prepaid liittymää en halua. Mutta otan yhteyttä soneraan ja keskustelen siellä heidän kanssaan!

Hyvä hyvä @selkkusellu :smileyvery-happy:

Vastaa