Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Poistettu käyttäjä
 

Liittymän vaihtaminen ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, minun piti vaihtaa telian liittymään 2.10 klo 9.00 aikaan mutta liittymä ei toiminut ja siitä on mennyt ainakin tunti. En koskaan saanut tekstiviestiä vaihtamisesta enkä muuta tietoa. Vanha liittymä vielä toimii enkä tiedä kuinka kauan se vielä on voimassa.

7 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2495 custom-general.kudos
  • 3858 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Anonymous ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uusiksi? PIN-koodi on uudessa liittymässä 0000.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen sammuttanut ja käynnistänyt puhelimen aina 10 minuutin välein ja ei siltikään toimi.

EssiJn
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 130 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heippa @Anonymous ja kiva että löysit tänne Yhteisöön! Tervetuloa keskustelemaan 

 

En pääse täältä suoraan tarkistamaan liittymäsi tilannetta, eli tästä kannattaa olla vielä asiakaspalveluun yhteydessä suoraan. Esimerkiksi chatin välityksellä saadaan nopeasti kartoitettua liittymän tila Hymiö Onnellinen

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, yritin kirjautua pankki tunnuksilla mutta sivu vain sanoi ettei minulla ole "liittymiä" ja sitten heittää minut takaisin kirjaudu sivulle. 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 830 custom-general.kudos
  • 1159 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ymmärsinkö oikein että olet saanut meiltä SIM-kortin, mutta minkäänlaista viestiä siirron etenemisestä ei ole tullut?

 

Jos itse siirtoprosessi sujuu normaalisti, lähtee meiltä asiakkaalle kolme tekstiviestiä. Ensimmäisessä viestissä lukee näin: "Hei, olet siirtymässä asiakkaaksemme. Saat vielä viestin tarkemmasta siirtoajasta. Ethän tee muutoksia liittymääsi, jotta siirto sujuu saumattomasti. T. Telia"

Kun luovuttava operaattori hyväksyy siirron, lähtee toinen viesti "Hei, numerosi siirtyy xx.xx. klo xx.xx. Saat muistutuksen tuntia ennen siirron käynnistymistä. Pidäthän silloin uuden sim-kortin ulottuvillasi. T. Telia"

 

Kolmas viesti lähtee sitten kun siirtohetkeen on noin tunti aikaa "Hei, numerosi siirtyy noin tunnin kuluttua. Odotathan 10 min siirtoajasta ja vaihda sitten uusi sim-kortti puhelimeesi. Sim-kortin pin-koodi on 0000. T. Telia"

Jos siirto hylkääntyy, siitä lähetetään myös viestejä. Tai jos siirtoaikaa joudutaan muuttamaan, ilmoitetaan siitä viestillä asiakkaalle. Oletko saanut mitään noista viesteistä?

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, en ole saanut ollenkaan mitään viestejä, että milloin vaihdetaan ja mihin aikaan jne. Menen tänään käymään telia liikkeessä ja toivon, että saan vastauksia.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2495 custom-general.kudos
  • 3858 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Anonymous!

 

Täällä on tietoa numeronsiirrosta Telialle eli liittymän vaihtamisesta toiselta operaattorilta :

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/numeronsiirto

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump