Liittymän vaihtaminen ei onnistu

  • 2 October 2018
  • 7 kommenttia
  • 51 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Hei, minun piti vaihtaa telian liittymään 2.10 klo 9.00 aikaan mutta liittymä ei toiminut ja siitä on mennyt ainakin tunti. En koskaan saanut tekstiviestiä vaihtamisesta enkä muuta tietoa. Vanha liittymä vielä toimii enkä tiedä kuinka kauan se vielä on voimassa.


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uusiksi? PIN-koodi on uudessa liittymässä 0000.

Olen sammuttanut ja käynnistänyt puhelimen aina 10 minuutin välein ja ei siltikään toimi.

Heippa  ja kiva että löysit tänne Yhteisöön! Tervetuloa keskustelemaan 


 


En pääse täältä suoraan tarkistamaan liittymäsi tilannetta, eli tästä kannattaa olla vielä asiakaspalveluun yhteydessä suoraan. Esimerkiksi chatin välityksellä saadaan nopeasti kartoitettua liittymän tila :smileyhappy:

Hei, yritin kirjautua pankki tunnuksilla mutta sivu vain sanoi ettei minulla ole "liittymiä" ja sitten heittää minut takaisin kirjaudu sivulle. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ymmärsinkö oikein että olet saanut meiltä SIM-kortin, mutta minkäänlaista viestiä siirron etenemisestä ei ole tullut?


 


Jos itse siirtoprosessi sujuu normaalisti, lähtee meiltä asiakkaalle kolme tekstiviestiä. Ensimmäisessä viestissä lukee näin: "Hei, olet siirtymässä asiakkaaksemme. Saat vielä viestin tarkemmasta siirtoajasta. Ethän tee muutoksia liittymääsi, jotta siirto sujuu saumattomasti. T. Telia"

Kun luovuttava operaattori hyväksyy siirron, lähtee toinen viesti "Hei, numerosi siirtyy xx.xx. klo xx.xx. Saat muistutuksen tuntia ennen siirron käynnistymistä. Pidäthän silloin uuden sim-kortin ulottuvillasi. T. Telia"


 


Kolmas viesti lähtee sitten kun siirtohetkeen on noin tunti aikaa "Hei, numerosi siirtyy noin tunnin kuluttua. Odotathan 10 min siirtoajasta ja vaihda sitten uusi sim-kortti puhelimeesi. Sim-kortin pin-koodi on 0000. T. Telia"

Jos siirto hylkääntyy, siitä lähetetään myös viestejä. Tai jos siirtoaikaa joudutaan muuttamaan, ilmoitetaan siitä viestillä asiakkaalle. Oletko saanut mitään noista viesteistä?

Hei, en ole saanut ollenkaan mitään viestejä, että milloin vaihdetaan ja mihin aikaan jne. Menen tänään käymään telia liikkeessä ja toivon, että saan vastauksia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei !


 


Täällä on tietoa numeronsiirrosta Telialle eli liittymän vaihtamisesta toiselta operaattorilta :


https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/numeronsiirto

Vastaa