Liittymäsi kaipaa päivitystä

  • 25 January 2018
  • 4 kommenttia
  • 42 katselukertaa

Minulla on mini-liittymä, ja kun pitkästä aikaa kirjauduin sisään, tuli teksti: "Liittymäsi kaipaa päivitystä." Miten ja miksi liittymäni osaisi kaivata jotakin? Jos minulla ei ole tarvetta päivittää liittymääni jotenkin, miten liittymä itse sitä kaipaisi?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Riekkosak!


Et ole suinkaan ainoa jolle tulee tuo sama kehoite, jopa minulle tulee vaikka liittymiä on päivitetty.


Täytynee vain ohittaa kehoitteet, pääasia että on liittymiinsä tyytyväinen ja ne vastaavat tarpeita.


Nämä kehoitteet ovat tosiaan vähän ärsyttäviä ja olisi hyvä jos voisi ne ruksia kerralla pois häiritsemästä ;)


@Riekkosak kirjoitti:

Minulla on mini-liittymä, ja kun pitkästä aikaa kirjauduin sisään, tuli teksti: "Liittymäsi kaipaa päivitystä." Miten ja miksi liittymäni osaisi kaivata jotakin? Jos minulla ei ole tarvetta päivittää liittymääni jotenkin, miten liittymä itse sitä kaipaisi?




Sen voisi kirjoittaa myös näin: Operaattorisi haluaa, että liittymäsi päivitetään nykytarjooman mukaiseksi (ja hintaiseksi.) 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@PasiS kirjoitti:


@Riekkosak kirjoitti:

Minulla on mini-liittymä, ja kun pitkästä aikaa kirjauduin sisään, tuli teksti: "Liittymäsi kaipaa päivitystä." Miten ja miksi liittymäni osaisi kaivata jotakin? Jos minulla ei ole tarvetta päivittää liittymääni jotenkin, miten liittymä itse sitä kaipaisi?




Sen voisi kirjoittaa myös näin: Operaattorisi haluaa, että liittymäsi päivitetään nykytarjooman mukaiseksi (ja hintaiseksi.) 




Täällä se lukee aika selkeästi: https://www.telia.fi/paivita-liittymasi


 


 



 


Vastaus on edelleen, että ei ole pakko päivittää. Toisaalta jossakin vaiheessa se tulee väkisinkin eteen, ja etenkin silloin, jos haluaa saada nuo uudet edut käyttöön. Omilla Sivuilla tuota liittymän päivitystä tarjotaan, ettei se jäisi huomaamatta. Välillä on hyvä katsastaa ajan tasalle liittymät palveluineen :)

Minulla on tabletissa Telian edullinen mini-liittymä, mutta käytännössä tarve liittymälle on aika vähäinen, koska kotona on kaapeliyhteyteen liittyvä langaton verkko ja toisaalta kännykässä on oma liittymä, jonka voi taarvittaessa jakaa tabletillekin. Niinpä saatan hyvin öittää tämän liittymän eli sanoa sen irti. Muita Telian liittymiä minulla ei ole.

Vastaa