Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ
25-01-2018
12:23
- viimeksi muokattu
25-01-2018
15:37
, muokkaaja:
RaMaria
Minulla on mini-liittymä, ja kun pitkästä aikaa kirjauduin sisään, tuli teksti: "Liittymäsi kaipaa päivitystä." Miten ja miksi liittymäni osaisi kaivata jotakin? Jos minulla ei ole tarvetta päivittää liittymääni jotenkin, miten liittymä itse sitä kaipaisi?
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
25-01-2018 16:05
Hei @Riekkosak!
Et ole suinkaan ainoa jolle tulee tuo sama kehoite, jopa minulle tulee vaikka liittymiä on päivitetty.
Täytynee vain ohittaa kehoitteet, pääasia että on liittymiinsä tyytyväinen ja ne vastaavat tarpeita.
Nämä kehoitteet ovat tosiaan vähän ärsyttäviä ja olisi hyvä jos voisi ne ruksia kerralla pois häiritsemästä
25-01-2018 17:06
@Riekkosak kirjoitti:
Minulla on mini-liittymä, ja kun pitkästä aikaa kirjauduin sisään, tuli teksti: "Liittymäsi kaipaa päivitystä." Miten ja miksi liittymäni osaisi kaivata jotakin? Jos minulla ei ole tarvetta päivittää liittymääni jotenkin, miten liittymä itse sitä kaipaisi?
Sen voisi kirjoittaa myös näin: Operaattorisi haluaa, että liittymäsi päivitetään nykytarjooman mukaiseksi (ja hintaiseksi.)
25-01-2018 17:17 — muokattu 25-01-2018 17:22
@PasiS kirjoitti:
@Riekkosak kirjoitti:
Minulla on mini-liittymä, ja kun pitkästä aikaa kirjauduin sisään, tuli teksti: "Liittymäsi kaipaa päivitystä." Miten ja miksi liittymäni osaisi kaivata jotakin? Jos minulla ei ole tarvetta päivittää liittymääni jotenkin, miten liittymä itse sitä kaipaisi?
Sen voisi kirjoittaa myös näin: Operaattorisi haluaa, että liittymäsi päivitetään nykytarjooman mukaiseksi (ja hintaiseksi.)
Täällä se lukee aika selkeästi: https://www.telia.fi/paivita-liittymasi
Vastaus on edelleen, että ei ole pakko päivittää. Toisaalta jossakin vaiheessa se tulee väkisinkin eteen, ja etenkin silloin, jos haluaa saada nuo uudet edut käyttöön. Omilla Sivuilla tuota liittymän päivitystä tarjotaan, ettei se jäisi huomaamatta. Välillä on hyvä katsastaa ajan tasalle liittymät palveluineen
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
26-01-2018 10:19
Minulla on tabletissa Telian edullinen mini-liittymä, mutta käytännössä tarve liittymälle on aika vähäinen, koska kotona on kaapeliyhteyteen liittyvä langaton verkko ja toisaalta kännykässä on oma liittymä, jonka voi taarvittaessa jakaa tabletillekin. Niinpä saatan hyvin öittää tämän liittymän eli sanoa sen irti. Muita Telian liittymiä minulla ei ole.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.