peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55045 Jäsentä
156204 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Liittymäsopimuksen päivitys



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2015
Kirjoituksia: 1
1/2

Liittymäsopimuksen päivitys

Päivitin Soneran myymälässä puhelin- ja internet-yhteyksiäni.

 

Käytössäni olleen 4G-yhteyden sopimuskausi oli päättymässä tammikuussa 2016.

Jatkot sovittiin 9.12.2015, jolloin liittymään kuulunut Sonera Tietoturva napsahti saman tien pois toiminnasta vaatien tilauksen uusimista kuukausimaksullisena.

Jos se ei enää kuulunut tähän uuteen sopimukseen, olisi ollut fiksua mainita asiasta.

Mielestäni sen olisi pitänyt toimia vanhan sopimuksen loppuun saakka.

 

Samalla poistettiin puhelinliittymäni rinnakkais SIM-kortti käytöstä, mutta siitä näkyi tulevan tilausvahvistus uudella korotetulla hinnalla.

Miksiköhän?

Lienee syytä marssia uudelleen myymälälle.

 

Edit RaMaria: muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
1 vastaus
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
2/2

Liittymäsopimuksen päivitys

Moikka @jokuhamy ja tervetuloa Klaaniin!

 

Täällä on hippasen vaikea arvioida, mitä tässä on käynyt.

Autetaan täällä mielellämme sellasissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Hymiö Onnellinen

 

Toki, kaikista muutoksista pitäisi muistaa mainita, joita tulee näiden pakettipäivitysten yhteydessä.

 

Mikäli myymälään et halua uudelleen lähteä käymään, voit toki myös soitella meille, tai olla Omien Sivujen Chatin/palvelupyynnön avulla yhteydessä. Hymiö Onnellinen

Asiakaspalvelussa pääsevät tarkistamaan että uudessa sopimuksessa on kaikki oikein, eli Multi SIM -on lopetettu. Voivat myös katsoa tuota tietoturva-asiaakin.

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

0 tykkäystä