Liittymät


"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla." Olen kuitenkin liittymän omistaja ja maksan laskut ja liittymät on nimelläni. Teidän sivuilla vielä sanotaan että uusia tunnuksia ei mihinkään tarvitse luoda.

 

Ja  omilla sivuillani ei myöskään näy puhelinliittymää ja sen tietoja


6 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

voihan jostain viastakin olla kysymys.

 

mutta veikkaan että sinun tunnuksella on vajaat oikeudet. telia tunnuksilla voi olla vajaat oikeudet tai täydet oikeudet. täydet oikeudet pitää hankkia joko pankki-tunnuksilla tai mobiilivarmeenteella. omistajalla ei välttämättä ole täysiä oikeuksia telia tunnuksessa jos ei varmennusta ole tehty.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@anskumaria123 kirjoitti:

"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla." Olen kuitenkin liittymän omistaja ja maksan laskut ja liittymät on nimelläni. Teidän sivuilla vielä sanotaan että uusia tunnuksia ei mihinkään tarvitse luoda.


 


Ja  omilla sivuillani ei myöskään näy puhelinliittymää ja sen tietoja




Moi @anskumaria123! :smileyhappy:


 


Voisiko kenties syynä olla ettei henkilötunnustasi ole sopimuksessa? Tällöin liittymä ei näy siellä Omilla Sivuilla.


Omilla Sivuilla on chatti oikean puolen alareunassa, niin voit sieltä tiedustella asiaa tai ottamalla asiakaspalveluun esim. jättämällä yhteydenottopyynnön tai soittamalla itse. Lisätietoa chatin käytöstä täällä.


 


Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/ongelmatilanteita

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Sekunti kirjoitti:


@anskumaria123 kirjoitti:

"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla." Olen kuitenkin liittymän omistaja ja maksan laskut ja liittymät on nimelläni. Teidän sivuilla vielä sanotaan että uusia tunnuksia ei mihinkään tarvitse luoda.


 


Ja  omilla sivuillani ei myöskään näy puhelinliittymää ja sen tietoja




Moi @anskumaria123! :smileyhappy:


 


Voisiko kenties syynä olla ettei henkilötunnustasi ole sopimuksessa? Tällöin liittymä ei näy siellä Omilla Sivuilla.


Omilla Sivuilla on chatti oikean puolen alareunassa, niin voit sieltä tiedustella asiaa tai ottamalla asiakaspalveluun esim. jättämällä yhteydenottopyynnön tai soittamalla itse. Lisätietoa chatin käytöstä täällä.


 


Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/ongelmatilanteita




@anskumaria123 mikäli sinulla ei ole Telia-tunnusta, niin käy ihmeessä luomassa täällä:


https://www.telia.fi/aureg/linkAccounts/bpn3?reqType=register


 


Unohdin mainita tämän asian :)


 


Tämän jälkeen voit:


- luoda uuden Telia-tunnuksen, jolla hallinnoit kaikkia omistamiasi liittymiä
- muokata luomasi Telia-tunnuksen käyttäjätunnusta ja salasanaa
- yhdistää Telia-tunnukseesi henkilökohtaisessa käytössäsi olevia liittymiä





 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




Aika jännää. Olen ollut Soneran asiakkaana yli 17 vuotta, aina ollut puhelinliittymä Soneralta, miten nyt olis jotain muuttunut/poistunut varsinkaan kun minulle tästä ole ilmoitettu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Voihan tuolla olla jokin häiriötilanne taustajärjestelmissä. Jos tuon kirjautumissivun infon olen ymmäränyt oikein, ei pelkällä puhelinnumerolla voi kirjautua tuonne. Jos kokeilet tunnistautumista pankkitunnuksilla, niin se etsii hetun perusteella Telian asiakkuutesi ja pitäisi näyttää sinun hetulla solmitut sopumukset. Jos ei tai valittaa jotain outoa, niin siitä kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä, kuten tuossa yllä jo neuvottiinkin. Ihnottavaa tuollainen epämääräisyys, kyllä noi pitäisi saada toimintaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Purnipsi kirjoitti:

Voihan tuolla olla jokin häiriötilanne taustajärjestelmissä. Jos tuon kirjautumissivun infon olen ymmäränyt oikein, ei pelkällä puhelinnumerolla voi kirjautua tuonne. Jos kokeilet tunnistautumista pankkitunnuksilla, niin se etsii hetun perusteella Telian asiakkuutesi ja pitäisi näyttää sinun hetulla solmitut sopumukset. Jos ei tai valittaa jotain outoa, niin siitä kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä, kuten tuossa yllä jo neuvottiinkin. Ihnottavaa tuollainen epämääräisyys, kyllä noi pitäisi saada toimintaan.




Niin, Telian asiakaspalvelu hoitaa sen alta aikayksikön :smileyhappy:

Vastaa