peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58649 Jäsentä
162965 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus


Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎31-05-2017
Kirjoituksia: 4
1/7

Liittymät

"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla." Olen kuitenkin liittymän omistaja ja maksan laskut ja liittymät on nimelläni. Teidän sivuilla vielä sanotaan että uusia tunnuksia ei mihinkään tarvitse luoda.

 

Ja  omilla sivuillani ei myöskään näy puhelinliittymää ja sen tietoja

0 tykkäystä
6 vastausta
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎24-03-2016
Kirjoituksia: 86
2/7

Vs: Liittymät

voihan jostain viastakin olla kysymys.

 

mutta veikkaan että sinun tunnuksella on vajaat oikeudet. telia tunnuksilla voi olla vajaat oikeudet tai täydet oikeudet. täydet oikeudet pitää hankkia joko pankki-tunnuksilla tai mobiilivarmeenteella. omistajalla ei välttämättä ole täysiä oikeuksia telia tunnuksessa jos ei varmennusta ole tehty.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 863
3/7

Vs: Liittymät


@anskumaria123 kirjoitti:

"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla." Olen kuitenkin liittymän omistaja ja maksan laskut ja liittymät on nimelläni. Teidän sivuilla vielä sanotaan että uusia tunnuksia ei mihinkään tarvitse luoda.

 

Ja  omilla sivuillani ei myöskään näy puhelinliittymää ja sen tietoja


Moi @anskumaria123! Hymiö Onnellinen

 

Voisiko kenties syynä olla ettei henkilötunnustasi ole sopimuksessa? Tällöin liittymä ei näy siellä Omilla Sivuilla.

Omilla Sivuilla on chatti oikean puolen alareunassa, niin voit sieltä tiedustella asiaa tai ottamalla asiakaspalveluun esim. jättämällä yhteydenottopyynnön tai soittamalla itse. Lisätietoa chatin käytöstä täällä.

 

Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/ongelmatilanteita

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 863
4/7

Vs: Liittymät


@Sekunti kirjoitti:

@anskumaria123 kirjoitti:

"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla." Olen kuitenkin liittymän omistaja ja maksan laskut ja liittymät on nimelläni. Teidän sivuilla vielä sanotaan että uusia tunnuksia ei mihinkään tarvitse luoda.

 

Ja  omilla sivuillani ei myöskään näy puhelinliittymää ja sen tietoja


Moi @anskumaria123! Hymiö Onnellinen

 

Voisiko kenties syynä olla ettei henkilötunnustasi ole sopimuksessa? Tällöin liittymä ei näy siellä Omilla Sivuilla.

Omilla Sivuilla on chatti oikean puolen alareunassa, niin voit sieltä tiedustella asiaa tai ottamalla asiakaspalveluun esim. jättämällä yhteydenottopyynnön tai soittamalla itse. Lisätietoa chatin käytöstä täällä.

 

Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/ongelmatilanteita


@anskumaria123 mikäli sinulla ei ole Telia-tunnusta, niin käy ihmeessä luomassa täällä:

https://www.telia.fi/aureg/linkAccounts/bpn3?reqType=register

 

Unohdin mainita tämän asian Hymiö Onnellinen

 

Tämän jälkeen voit:

- luoda uuden Telia-tunnuksen, jolla hallinnoit kaikkia omistamiasi liittymiä
- muokata luomasi Telia-tunnuksen käyttäjätunnusta ja salasanaa
- yhdistää Telia-tunnukseesi henkilökohtaisessa käytössäsi olevia liittymiä

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎31-05-2017
Kirjoituksia: 4
5/7

Vs: Liittymät

Aika jännää. Olen ollut Soneran asiakkaana yli 17 vuotta, aina ollut puhelinliittymä Soneralta, miten nyt olis jotain muuttunut/poistunut varsinkaan kun minulle tästä ole ilmoitettu.

0 tykkäystä
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 139
6/7

Vs: Liittymät

Voihan tuolla olla jokin häiriötilanne taustajärjestelmissä. Jos tuon kirjautumissivun infon olen ymmäränyt oikein, ei pelkällä puhelinnumerolla voi kirjautua tuonne. Jos kokeilet tunnistautumista pankkitunnuksilla, niin se etsii hetun perusteella Telian asiakkuutesi ja pitäisi näyttää sinun hetulla solmitut sopumukset. Jos ei tai valittaa jotain outoa, niin siitä kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä, kuten tuossa yllä jo neuvottiinkin. Ihnottavaa tuollainen epämääräisyys, kyllä noi pitäisi saada toimintaan.

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 863
7/7

Vs: Liittymät


@Purnipsi kirjoitti:

Voihan tuolla olla jokin häiriötilanne taustajärjestelmissä. Jos tuon kirjautumissivun infon olen ymmäränyt oikein, ei pelkällä puhelinnumerolla voi kirjautua tuonne. Jos kokeilet tunnistautumista pankkitunnuksilla, niin se etsii hetun perusteella Telian asiakkuutesi ja pitäisi näyttää sinun hetulla solmitut sopumukset. Jos ei tai valittaa jotain outoa, niin siitä kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä, kuten tuossa yllä jo neuvottiinkin. Ihnottavaa tuollainen epämääräisyys, kyllä noi pitäisi saada toimintaan.


Niin, Telian asiakaspalvelu hoitaa sen alta aikayksikön Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä