Liittymätarjous mobiililiittymistä

  • 7 September 2020
  • 8 kommenttia
  • 136 katselukertaa

Huoh.


Onko "kanta-asiakkaalla, yli 20v." muuta keinoa saada paras tarjous Telia mobiileista kuin tilata liittymä joltain toiselta Operaattorilta?!


Vain silloin "karhu" herää ja kysyy oletko tosissasi.

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa


8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tervehdys @timo09052015! 🙂>


 


Suosittelen lämpimästi olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. 24/7 chat, että voisitte yhdessä katsoa liittymäsi asiat kerralla kuntoon. En tiedä tilanteestasi, mutta Telian vakioasiakkaana olen löytänyt kaikki tarvittavat palvelut ja liittymät yhden katon alta. On minulla lisäksi palveluita ja liittymiä mm. Elisalle, DNA:lle ja Telia Dot:lle, mutta joita käytän silloin tällöin.


 


Lisäksi numeron siirron yhteydessä toiselle teleoperaattorille on olemassa "winback" eli voita takaisin mahdollisuus jolloin sinulle tarjotaan liittymästä hinta josta et periaatteessa voi kieltäytyä! 🤗>




@Sekunti@  kirjoitti:

Tervehdys @timo09052015! 🙂>

 

Suosittelen lämpimästi olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. 24/7 chat, että voisitte yhdessä katsoa liittymäsi asiat kerralla kuntoon. En tiedä tilanteestasi, mutta Telian vakioasiakkaana olen löytänyt kaikki tarvittavat palvelut ja liittymät yhden katon alta. On minulla lisäksi palveluita ja liittymiä mm. Elisalle, DNA:lle ja Telia Dot:lle, mutta joita käytän silloin tällöin.

 

Lisäksi numeron siirron yhteydessä toiselle teleoperaattorille on olemassa "winback" eli voita takaisin mahdollisuus jolloin sinulle tarjotaan liittymästä hinta josta et periaatteessa voi kieltäytyä! 🤗>



Kyllähän Timo tiesi tämän winback pelleilyn. Hän kuvaili sen hyvin omalla tavallaan.

Toinen ihmettelyni on, miksi Telia ei vastaa hänen viestiinsä? Telialla on se ajankohtainen vastaus kysymykseen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Aivan @Baron! Kyllä Telialaiset vastaavat mahdollisimman pian kun ennättävät. Eihän toki Telia ole ainoa teleoperaattori, joka tarjoaa enimmäkseen uusille asiakkaille paljon huokeamman tarjoushinnan kuin vanhoille asiakkaille. Suurin osa taitaa olla määräaikaisia sopimuksia. Lisäksi normaali liittymähinnoittelu ei eroa muiden teleoperaattorien välillä, mutta on syytä ottaa huomioon mm. peittoalueen kattavuus ja mahdolliset lisäpalvelut mitä ei välttämättä toinen teleoperaattori pysty tarjoamaan. Nykyaikana voi olla useamman operaattorin asiakas ja valita itselleen sopivimman palvelukokonaisuuden ☺️

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@timo09052015@  kirjoitti:

Huoh.


Onko "kanta-asiakkaalla, yli 20v." muuta keinoa saada paras tarjous Telia mobiileista kuin tilata liittymä joltain toiselta Operaattorilta?!


Vain silloin "karhu" herää ja kysyy oletko tosissasi.




Olet saanutkin jo hyviä vastauksia muilta Yhteisöläisiltä ja oma vinkkinikin on, kuten @Sekunti tuossa kirjoittikin niin olla yhteydessä Asiakaspalveluumme. Sitä kautta voidaan katsoa paketit ja palvelut kuntoon. Harvoin operaattoreilta, pankeilta, vakuutusyhtiöiltä tai muiltakaan vastaavilta tulee "automaattisia" hinnan alennuksia, mutta kannattaa itse olla yhteydessä silloin kun asia on itselle ajankohtaista. Aspassa saadaan varmasti katsottua homma kuntoon niin ettei operaattorin vaihto ole tarpeellista. 


@Merja_J@  kirjoitti:


@timo09052015@  kirjoitti:

Huoh.


Onko "kanta-asiakkaalla, yli 20v." muuta keinoa saada paras tarjous Telia mobiileista kuin tilata liittymä joltain toiselta Operaattorilta?!


Vain silloin "karhu" herää ja kysyy oletko tosissasi.




Olet saanutkin jo hyviä vastauksia muilta Yhteisöläisiltä ja oma vinkkinikin on, kuten @Sekunti tuossa kirjoittikin niin olla yhteydessä Asiakaspalveluumme. Sitä kautta voidaan katsoa paketit ja palvelut kuntoon. Harvoin operaattoreilta, pankeilta, vakuutusyhtiöiltä tai muiltakaan vastaavilta tulee "automaattisia" hinnan alennuksia, mutta kannattaa itse olla yhteydessä silloin kun asia on itselle ajankohtaista. Aspassa saadaan varmasti katsottua homma kuntoon niin ettei operaattorin vaihto ole tarpeellista. 




Jos ei käytäntö ole viime viikkoina muuttunut, niin @timo09052015 on oikeassa ja @Merja_J  väärässä. Eli winback prosessiin alistuminen antaa parhaan tarjouksen. 


edit katjane: tägitetty käyttäjänimi

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Mulle tuli tuollainen tarjous. Piti heti laittaa tilaukseen 🙂>

 

(Hei, liittymäasiakkaanamme saat nyt mobiilinetin esim. tablettiin tai läppäriin pikkurahalla vain 5 €/kk (norm. 14,90 €/kk) 12 kk ajaksi. Etusi 118,80 €! Mobiilinetillä käytät tablettiasi tai läppäriäsi kun liikut missä päin Suomea tahansa, vaikkapa mökkireissuilla. Liittymä sis. 50 M rajattoman netin kotimaassa. Ei määräaikaisuutta. Lisäksi saat koodin, jolla katselet uutta C More TV:tä 3 kk 0 €, jonka jälkeen liittymäasiakkaan etuhintaan 4,95 €/kk. Tarjous on voimassa 29.11. asti. Tilaa omasi Telia Kaupasta tai osoitteesta telia.fi/netti-kampanja T. Telia)

TELIAN MOBILI-LIITTYMÄTARJOUKSISTA

Samaa mieltä kuin @timo09052015 !

Kalastellaan UUSIA liittyjiä ja tarjotaan vastaavaa pakettia kuin vanhan asiakkaan oleva, mutta HALVEMMALLA, jopa 8-10e/kk.

Siis. Tarjoukset koskevat VAIN uusia liittyjiä tai/ ja samalla numeron vaihtoa.

Oikeudenmukaistako?

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Stens@  kirjoitti:

 


Kalastellaan UUSIA liittyjiä ja tarjotaan vastaavaa pakettia kuin vanhan asiakkaan oleva, mutta HALVEMMALLA, jopa 8-10e/kk.


Siis. Tarjoukset koskevat VAIN uusia liittyjiä tai/ ja samalla numeron vaihtoa.


Oikeudenmukaistako?


 




Liitymätarjoukset koskevat tosiaan useimmiten uuden liittymän avaajia, mutta nykyisillekin asiakkaille/liittymiin on erilaisia etuja tarjolla. Puhelintarjouksia tai pelilaitekamppanjoita tms. voidaan esimerkiksi tarjota vain nykyisille asiakkaille, tai edut voivat liittyä vaikka TV-sisältöihin. Nykyisin on siis myös muunlaisia etuja kuin pelkkiin liittymiin kohdistuvat alennukset. Kuten aiemminkin tässä ketjussa vastailin niin harvemmin tosiaan automaattisia hinnanalennuksia on liittymien kuukausimaksuista jaossa, mutta jos oma liittymä ei tunnu sopivalta niin silloin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluume. Sitä kautta saadaan kyllä katsottua nykyinen liittymä kohdilleen. 

Vastaa