Liittymätyypin vaihto

  • 26 September 2016
  • 11 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Haluan vaihtaa liittymätyypin m:stä, haluan liittymän jossa laskutetaan käytön mukaan. Olen yrittänyt tunnin nyt taistella p@#€%#% sivujen kanssa että saisin tämän tehtyä, eikä onnistu. Olen myöd aikaisemmin yrittänyt soittaa teille, tuloksetta.

11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Idaelmiina kirjoitti:
Haluan vaihtaa liittymätyypin m:stä, haluan liittymän jossa laskutetaan käytön mukaan. Olen yrittänyt tunnin nyt taistella p@#€%#% sivujen kanssa että saisin tämän tehtyä, eikä onnistu. Olen myöd aikaisemmin yrittänyt soittaa teille, tuloksetta.

Hei @Idaelmiina,

 

Sepä harmillista! :smileyfrustrated:

 

Ilmeisesti tarkoituksesi on tilata Sonera Simppeli -liittymä? Valitettavasti Soneran Omilla Sivuilla ei voi päivittää pakettia tähän vaan teidän täytyy olla yhteydessä Sonera asiakaspalveluun joko puhelimitse 0200 1 7000, Omien Sivujen chatin tai myyntipisteen kautta :smileyvery-happy:

 


@Idaelmiina kirjoitti:
Haluan vaihtaa liittymätyypin m:stä, haluan liittymän jossa laskutetaan käytön mukaan. Olen yrittänyt tunnin nyt taistella p@#€%#% sivujen kanssa että saisin tämän tehtyä, eikä onnistu. Olen myöd aikaisemmin yrittänyt soittaa teille, tuloksetta.

Vanhaa liittymää ei taida vieläkään saada vaihdetuksi Simppeliksi  Omilta sivuilta. Eli Asiakaspalveluun yhteyttä:


 


- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista


 


E: Sekunti olikin nopeampi.

Chatti ei näy mulla, ainakaan sitä en ole mistään löytänyt, ja aika tarkasti olen ne sivut nyt haravoinut. Soittaminenkaan ei tule kuuloonkaan, voitte edellisestä puhelin laskustani tarkastaa, paljon maksoin jonottamisesta. Taitaa olla helpompi vaihtaa koko operaattori.
Harmittelut ei nyt auta, voisitko tehdä ystävällisesti asialle jotain?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Idaelmiina kirjoitti:
Chatti ei näy mulla, ainakaan sitä en ole mistään löytänyt, ja aika tarkasti olen ne sivut nyt haravoinut. Soittaminenkaan ei tule kuuloonkaan, voitte edellisestä puhelin laskustani tarkastaa, paljon maksoin jonottamisesta. Taitaa olla helpompi vaihtaa koko operaattori.

Hei kokeile vielä tätä maksutonta yhteydenottopyyntöä : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/1

Kunniamerkki +14

@Idaelmiina kirjoitti:
Chatti ei näy mulla, ainakaan sitä en ole mistään löytänyt, ja aika tarkasti olen ne sivut nyt haravoinut. Soittaminenkaan ei tule kuuloonkaan, voitte edellisestä puhelin laskustani tarkastaa, paljon maksoin jonottamisesta. Taitaa olla helpompi vaihtaa koko operaattori.

 


Chatti tulee näkyviin vain Sonera Tunnuksella kirjautuessa, ei esim. puhelinnumerolla kirjautuessa. Ongelma voipi olla siinä, jos tekee niin kuin monet kännykkäasiakkaat ja kirjautuu "vanhoilla tunnuksilla" jotka on liitetty puhelinnumeroon.

Olen kirjautunut soneratunnuksilla. Ei näy, jätin myös yhteydenotto pyynnön, ei ole sieltä kuulunut mitään.

Moi ! Chatin pitäisi ilmestyä sivun oikeaan alalaitaan, kun olet kirjautunut Sonera Tunnuksilla. Voit laittaa viestiä myös Facebookissa tai Twitterissä niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon :)

Otin yhteyttä facebookin kautta, en ole saanut vastausta...

Facebookissakin on välillä hieman jonoa varsinkin näin ilta-aikaan ja käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Vastasin kuitenkin juuri viestiisi, joten jatketaan sitä kautta :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Idaelmiina kirjoitti:
Chatti ei näy mulla, ainakaan sitä en ole mistään löytänyt, ja aika tarkasti olen ne sivut nyt haravoinut. Soittaminenkaan ei tule kuuloonkaan, voitte edellisestä puhelin laskustani tarkastaa, paljon maksoin jonottamisesta. Taitaa olla helpompi vaihtaa koko operaattori.

Jos chat-kuvake ei ilmesty voi syynä olla esimerkiksi:

  • Adblock (mainosten esto -ohjelma)
Hide content

Lisää sivu valkoiselle listalle ja päivitä sivu

  • Selain
Hide content

Mozilla Firefox, Internet Explorer ja Google Chrome ovat suositeltuja nettiselaimia. Onko päivitykset ajan tasalla? Esimerkiksi Google Chrome -selaimen päivityksen voit tarkistaa menemällä Asetukset (chrome://settings/) > Tietoja Asetuksista (chrome://help)

  • Tunnukset
Hide content

Chat on käytettävissä Sonera Tunnuksella (liittymän omistajan) kirjautuessa. Ei puhelinnumerolla kirjautuessa.

 

Ratkaisu näihin löytyy aina "Paljastus" kohtaa napsauttamalla :)

Vastaa