Olen yrittänyt irtisanoa Telia liittymiäni.Soittanut asiakaspalveluun .lähettänyt viestinä sekä tänään toistamiseen yritin irtisanoa liittymäni ??Miksi toimitaan näin?? ja kaiken kukkuraksi en ole Aktivoinnut yhtään saapunutta sim korttia ja en ole kertaakaan käyttänyt sim kortteja ja ovat edelleen kirjeissä käyttämättöminä. ja olisin halunnut palauttaa kaikki sim kortit johon pyysin palautus osoitetta.Ei ole annettu minulla on oikeus irtisanoa liittymäni veloituksetta(kun ei ole aktivoitu eikä käytetty). Kuitenkin tuntuu kuin Telia laskelmoivasti viivyttelisi irtisanomisen hyväksymistä.14 päivän velaton irtisanominen kuitenkin huomioidaan minun ensimmäisestä irtisanomis päivämäärästä lukien eli kohdallani se on 21.10.2020.liittymät tilaskin 16.10.2020 joten 14 vuorokautta ei ole viellä umpeutneet....
Ajattelin kuitenkin lähettää kaikki telian vastaan ottamat kirjeet sis: (sim kortit). kirjeissä merkityn lähettäjän osoitteeseen ..... jolloin ainakin saapuu lähtökohdasta....
Miksi toimitaan näin? Saanko edes tämä yhteisön kautta vastauksen?? Kummalinen toiminta on hämmentävää. Lain mukaan tulisi tässäkin toimia toisin ja en voi edes saada laskua kun en ole edes liittymää aktivoinnut..... aktivoituani <telialla on lain mukaan oikeus laksuttaa..... pelkään pahoin että telia ei toimi tässäkään oikein. Miksi näin ??. jos asiakas haluaa irtisanoa tämän etämyynti suoman oikeuden veloituksetta irtisanoutua ja käytän etämyynti oikeuttani irtisanoa kaikki liittymät telian kanssa
ja perun telian oikeuden siirtää 2 liittymääni telialle.
Edit MinnaLN: muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi.