Liitymän sulkeminen ei toiminutkaan

  • 12 September 2017
  • 2 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Suljin liittymäni 04XXXXXXXX vuosi sitten puhelimitse. Asiakaspalvelussa sanottiin että kaikki on kunnossa. Kuitenkin laskut jatkoivat tulla. Jonnekin. Kotiin tulivat vain maksukehotukset, jotka mieheni maksoi, kun luuli etten vain muistanut itse ne maksaa. Nyt itse huomasin sen maksukehotuksen ja jouduin taas soittamaan jotta tämä liitymä loppujen lopuksi suljettaisiin. Kuulema se jäi vaiheeseen kun ei ollut esimiehen hyväksyntää eikä rahaa saa enää takaisin. En löytänyt mihin voisi jättää palautetta, siksi kirjoitaan tähän. 


Olisiko syytä katsoa teidän rutiinit uusiksi jotta tämmönen käytäntö ei olisi enää mahdollista? Luulisi että nykyaikana on helppo seurata työtehtäviään koneella? Vai onko se tarkoituksella tehty näin vaikeaksi? Jos edes joka kymmenes ei huomaa että lasku on aiheeton tulee firmalle kivasti tuloa ei annetusta palvelusta.


 


edit Merja_J: asiakastunniste piilotettu


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

Tuo olisi pitänyt reklamoida kirjallisesti ensimmäisten maksukehoitusten tultua, jotta menisi juridisesti oikein. Maksamalla kun hyväksyt veloitukset. Ikävä tapaus kyllä, eikö tuota voisi jotenkin yrittää neuvotella vielä Telian kanssa? Puheluthan tallennetaan Telialla että kyllä sieltä se löytyy jos liittymä on irtisanottu ja mitä ilmeisemmin heidän vikansa jos esimies on tyrinyt.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Kivapalvelu kirjoitti:

Suljin liittymäni 04XXXXXXXX vuosi sitten puhelimitse. Asiakaspalvelussa sanottiin että kaikki on kunnossa. Kuitenkin laskut jatkoivat tulla. Jonnekin. Kotiin tulivat vain maksukehotukset, jotka mieheni maksoi, kun luuli etten vain muistanut itse ne maksaa. Nyt itse huomasin sen maksukehotuksen ja jouduin taas soittamaan jotta tämä liitymä loppujen lopuksi suljettaisiin. Kuulema se jäi vaiheeseen kun ei ollut esimiehen hyväksyntää eikä rahaa saa enää takaisin. En löytänyt mihin voisi jättää palautetta, siksi kirjoitaan tähän. 


Olisiko syytä katsoa teidän rutiinit uusiksi jotta tämmönen käytäntö ei olisi enää mahdollista? Luulisi että nykyaikana on helppo seurata työtehtäviään koneella? Vai onko se tarkoituksella tehty näin vaikeaksi? Jos edes joka kymmenes ei huomaa että lasku on aiheeton tulee firmalle kivasti tuloa ei annetusta palvelusta.


 


edit Merja_J: asiakastunniste piilotettu




Hei @Kivapalvelu ja tervetuloa Yhteisöön! Hankala tilanne kieltämättä. Asiakaspalvelusta on homma jätetty puolitiehen ja taas toisaalta kuten @tilasto tuossa sanoikin niin maksamalla laskun olet hyväksynyt sen. Jos et enää ole asiakkaamme, voisit laittaa vielä reklamaation yleisen palautelomakkeen kautta. Se löytyy täältä. Jospa tässä olisi vielä jotain tehtävissä.

Vastaa