Hei,
Löytyisikö konstia edetä ongelmassani, johon taustaa seuraavasti:
Ostin loma-asuntoon Kalajoen Hiekkasärkille Reolink Argus 2E -valvontakameran, joka toimii wi-fi:n kautta. Reitittimenä oli ZTE MF286 (vanha DNA:lta hankittu), jossa Telian joku 4G -mokkulaliittymä. Kamera toimi hetken aikaa (tunnin pari), jonka jälkeen ei enää yhtettä saatu. Muut wifi -laitteet pelasivat kylläkin (ipad, TV, ethernetin kautta lämmönsäädöt, jne).
Telian tuen avulla yritettiin vaihtaa yhteyspisteeksi "opengate", mutta se ei tuohon onnistunut. Pyydettiin käymään Teliakaupassa hakemassa MF286R -malli. Ostin uuden reitittimen ohjeen mukaan - ei toiminut.
Jälleen yhteys Telian tukeen ja heidän ohjeistamana päivitin liittymäni (kalliimpaan) Telia Yhteyspiste -liittymän ja kytkin "opengate" yhteyspisteeksi - ei toiminut.
Soitin kameran maahantuojalle, joka suositteli kokeilemaan sitä kotona (Huawein reititin, jossa Telian normi "mokkulaliittymä"). Testasin ja kamera toimii moitteettomasti, ts kamera ei ole rikki.
Mitä minun pitää tehdä, että tuo Telian (turhaan?) ostattama uusi purkki alkaa toimimaan kameran kanssa???
Ja mistähän tuo toiminnan lakkaaminen hetken kuluttua virtojen kytkemisestä johtuu?